tuguna

Just another WordPress.com site

>OPI Shim-merry Chic Nail Polish (Holiday Wishes Collection)

with 4 comments

>

 
OPI Holiday koleksiyonundan aldigim ojelerden biri de buydu. Bu da ayni Merry Midnight gibi icinde bolca sim, isilti, benek bulunan bir oje. Ama maalesef onun kadar sevmedim. Oje bence cirkin degil, hatta ben boyle gold-bronze her seyi pek severim kozmetikte. Fakat bunun bazindaki bronze renk biraz yesile donuk, o alt ton hosuma gitmedi. Ama yine de aldigim icin memnunum, cunku icindeki bronze ve altin isiltilar, kocaman kocaman altin rengi beneklerle isikta cok guzel gorunuyor. Zaten ben bu koleksiyondan genelde boyle glitterli ojeler aldim:)

Bu arada ozlemisim bloguma yazi yazmayi, is, okul, coluk cocuk derken pek bir vakitsizim bu ara:(

Written by tuguna

Mart 18, 2010 10:29 am

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >ben de özlemiştim yazılarını ama ne kadar yoğun olduğunu twitterdan sayesinde edebiliyorum😦 çok sevdim ben bu ojeyi, bronz renklere bayılıyorum bu aralar🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Mart 18, 2010 at 4:29 pm

  2. >Bu renkle ben bir anlasamiyorum🙂 Tek basina kesinlikle kullanamiyorum ancak Ginger Bells le falan🙂

    zuzu

    Mart 18, 2010 at 9:00 pm

  3. >Rengi ve duruşu çok hoşmuş

    AtolyeKedi

    Mart 18, 2010 at 9:34 pm

  4. >Marjocum sevdiysen bi dusun derim:)Zuzu benim de cok anlastigim soylenemez aslinda:)Atolyekedi begendin mi? ben cok bayilmadim nedense:S

    tuguna

    Mart 23, 2010 at 11:46 am


Bir Cevap Yazın

