tuguna

Just another WordPress.com site

>Bos Gun

with 10 comments

>

Bugun isim,okul hicbir seyim yoktu. Oglene kadar resmen hicbir sey yapmadim. Umud tum evi dagitti, umursamadim. Hava cok guzeldi umursamadim. Aksama dogru bir anda o halden siyrilip bu guzel havada evde ne isimiz var, toplanin gidiyoruz deyip sevgiliyi, bebegi kaptigim gibi ciktim.Zaten bu ara pek bir dengesizim uzerinize afiyet. Ya 15lik ergen modunda; kimse beni anlamiyor, hayat cok zalim, herkes cok mutsuz, bu dunya cok kotu bik bik bik konusup somurtuyorum yada birden anlamsiz bir enerjiyle; aslinda her bitis bir baslangic, hersey bir donguden ibaret, onumuzde cok iyi seyler var, bardagin dolu tarafi, evren, kutsal denge bidi bidi anlatip duran vejetaryen kimseler olur ya oyle oluyorum.
Neyse aksamustu guzel havayla ciktik evimizin arkasindaki cimlerde ucumuz top oynadik. Umudcuk cok sevdi bu top oynama isini. Sonra bebegimizi salincaga bindirdik, bol bol yuruduk. En son da Cin yemekleriyle karnimizi doyurup aksami bitirdik. Simdi malesef kadim dostum migrenim tuttu. Bu postu tamamlayip uyursam gecer diye umuyorum.

Bir de gecen hafta ne zamandir izleyeyim deyip deyip erteledigim True Blood’a basladim, baslamaz olaydim, basindan kalkamadim:) Cok begendim..Izleyince soyle de bir seyi gormus oldum ki firtinalar estiren Twilight epey bir bundan esinlennmis. Keza bu dizinin yillar yillar once yazilmis bir kitabi varmis, hic haberim yoktu. Yine vampir insan aski, yine basroldeki kiza asik olup bir ask ucgeni yaratan “sekil degistiren”. Yine vasat guzellikte bir kiz, hos adamlar filan. Ben mi cok yuzeyselim bilemiyorum ama bu Sookie’nin disleri beni bir rahatsiz etti ilk basta anlatamam! Yalniz bir de artik eminim ki benim tipim vampirler degil arkadas, sekil degistirenler. Bence Twilight’taki Jacop nasil Edward’dan hossa, True Blood’daki Sam de Bill’den hos. Sookie’nin deyisiyle “Biyl’den” Tabi Isvec’in dunya kadinlarina Ikea’dan sonraki en guzel armagani Alexander Skarsgård’in canlandirdigi Eric Nortman var ki benim bile bir vampiri begenmeme neden oldu sagolsun deyip hazirani beklemeye basliyoruz. Bir de ekleyeyim benim favori karakterim Lafayette! Keza kendisi o haliyle benden daha disi, seksi ve cilveli. O bakislar, mor, altin rengi farlar filan, bayiliyorum:)
Kiyafetlere gecersek aslinda yazilacak bir sey yok. Gordugunuz gibi bir jean, bir tisort durumu var. Umud deri ceketini giyince kiskanip ben de giydim, boyle bir sey oldu:)
Deri ceket ve Kolye:H&M
Jean:Mavi
Botlar:Sacha
Aslinda bence Umudcuk benden daha guzel giyinmis:)

Written by tuguna

Mart 25, 2010 10:04 pm

bebegimiz, dizi, kisisel, ordan burdan, today's outfit kategorisinde yayınlandı

10 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >ay yerim kasketini Umud'un, nası da yakışıklı olmuş😀 2. sezona başladın mı tuguna'cım? ilk sezonda eric'ten nefret etmiştim 2.de sevdim biraz😛 lafayette'e ben de hastayım, hatta ebvata'nın da favorisi oydu, aynı anda netten açıp izlerdik biz, lafayette çıktığında gülmekten ölürdük hehe bir de ben jason'ın aptallığına bayılıyorum xD kitabı ise dizisinden 10 kat daha güzel, çok sürükleyici bir dili var, spoiler yapmicam ama tavsiye ederim, meraktan dayanamadım kitaptan birçok şeyi öğrendim ben xD

    Marjo on makeup frenzy

    Mart 25, 2010 at 10:22 pm

  2. >yerim ben umudu,maşallah ne tatlı ya,o şapka,o pozlar,ısırır yerim:)ikinizde çok güzelsiniz:)

    modamakyajveben

    Mart 25, 2010 at 10:23 pm

  3. >Yerim ben senin o guzel oglusunu… Isiririm yanaklarini🙂 Cok guzel masallah.. Annesi ozur dilerim ama beyefendi cok sik bugun gecmis seni =)

    zuzu

    Mart 25, 2010 at 10:59 pm

  4. >Marjo sagol kusum:) iinci sezona basladim da bitidim bile valla:) ya kitabini zaten senden duydum ve merak ediyorum, alicam yazin turkiyeye geldigimde:)modamakyajveben sagol canim:)zuzu sagol canim:) evet evet o beni gecti bugun:)

    tuguna

    Mart 26, 2010 at 2:09 pm

  5. >anasına bak oğlunu al diye değiştirdim o kepi enfes küçük adam ya annesi misiniz baayan ablası mı🙂

  6. >Tubişş bizim velet senden bile şık olmaya başladı artık hehe =)Eric gelsin bana evimin kadını olayım diyorum başka da birşey demiyorum, taş gibi yeminle!;)

    JustMakeup

    Mart 26, 2010 at 3:51 pm

  7. >Allahim bir kasket bu kadar mi yakisir bir erkege! Allahim bana da saglikli bir kiz-bir oglan versin ikisini de yasamak, giydirmek istiyorum ben😉

    DENiZ

    Mart 27, 2010 at 6:26 am

  8. >Eda guldurdun beni:) Ablasiyim ben caktirmayin:P Ilerde sevgilim diyecegim hatta:)Derya aa kiskandim ama beni de begenin:PDeniz amin, eminim senin son derece stylish bebeklerin olur:)

    tuguna

    Mart 30, 2010 at 9:16 pm

  9. >Hiç doğurmuş gibi durmuyosun maşallahın var ne kadar hoşsun, darısı başıma diyeyim🙂 Küçük adam da çok tatlı kasketine vuruldum🙂

    Aphraell

    Mayıs 25, 2010 at 1:25 pm

  10. >Aphraell tesekkur ederim, kimse inanmiyor dogum yaptigima zaten. Darisi basina o zaman:)

    tuguna

    Mayıs 25, 2010 at 1:33 pm


Bir Cevap Yazın

