tuguna

Just another WordPress.com site

>China Glaze Peachykeen Nail Polish (Up&Away Collection)

with 7 comments

>

Nihayet ne zamandir hevesle bekledigim China Glaze’in ilkbahar icin cikardigi koleksiyondan aldigim ojeleri denemeye basladim. Ilk olarak bu harika renkle basliyorum. Gerci koleksiyondaki tum renkleri cok begendim. Bu ojenin adi her ne kadar Peachykeen olsa da bana renk sanki seftaliden cok turuncu gibi geldi. Sanki portakalli sut renginde:) Oldukca kremsi bir yapisi var ve son derece opak. Bu durum surusunu biraz zorlastiriyor itiraf etmek gerekirse, hicbir hatayi kamufle etmiyor. Ilk katta biraz dalgalanma olustu ama ikinci katta durum duzeldi.

Ben bu ojeyi sirf rengini gormek istedigim icin once tek tirnagima surdum, sonra hosuma gitti de diger tirnaklara da gectim. Deneme amacli oldugu icin pek fazla ozenmedim ve base-top coat surmedim.

Written by tuguna

Nisan 10, 2010 7:44 pm

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

7 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Onlari surmek zulum kucucuk bir hata sanki kocaman bir hata yapmissin gibi meydanda hic sevmiyorum kremli ojeler sizleri ama sekilde goruldugu gibi en guzel renkler sizde!

    zuzu

    Nisan 10, 2010 at 7:51 pm

  2. >tam yazlık bir oje😀 seviyorum böyle sıcak renkleri ben🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Nisan 10, 2010 at 7:51 pm

  3. >ay çok güzelmiş😀 güle güle kullan canım😀

    zivizivi

    Nisan 10, 2010 at 7:59 pm

  4. >rengi çok şeker güle güle kullan:)

    cemre

    Nisan 11, 2010 at 8:31 am

  5. >Rengi harika!

    ZET FASHION

    Nisan 11, 2010 at 4:05 pm

  6. >Harika sürülmüş ve süper görünüyor! Ben bu koleksiyondan birşey almadım, hata mı yaptım acaba :S

    JustMakeup

    Nisan 12, 2010 at 6:01 am

  7. >Marjocum aynen benim de bu tonlara zaafim var:)Zuzu kesinlikle en guzel renkler bunlarda ama deli ediyor insani surerken.zivizivi, cemre sagolun kizlar:)zet kesinlikle katiliyorum:)Jm kusum gec kalmis sayilmazsin, bence cok guzel bir koleksiyon bu:)

    tuguna

    Nisan 15, 2010 at 2:56 pm


Bir Cevap Yazın

