tuguna

Just another WordPress.com site

>Yorgun

with 10 comments

>

Herkese Merhaba!
Bu ara herkes blogunu cok az guncelliyor ben de dahil. Sanirim bahar rehaveti coktu hepimize.Neyse keyifler guzel olsun da bloglar ihmal edilse de olur. Ben bu ara pek bir vakitsiz ve yorgunum. Haftada uc gun sabah ise gidiyorum, diger iki gun aksam okula. Umudcuga her zamanki gibi sevgiliyle birlikte bakiyoruz. Bazen esimin annesi de yardimci oluyor, idare ediyoruz. Gunlerin uzamasiyla birlikte Umudcuk geceleri uykuya zor daliyor bu ara, biraz gec uyuyor ve bu da aksamlarimi iyice degerli ve kisa yapiyor. Uyku saatim gelene kadarki birkac saatte ne yapacagimi sasiriyorum:) Gerci yine de sikayet edemem, isimden de okulumdan da memnunum. Yorgunluk elbet olacak.

Isten eve oglen saatlerinde geliyorum, bebegimle yemek yiyorum, onu uyutup, koltuga serilip, kucagimda laptom bir seyler seyrediyorum. Bu ara Chuck’a sardim, onu izliyorum. Eglencelik, cerez, gibi hosuma gitti benim. Sonra kalkip aksam yemegini hazirliyorum. Umud uyaninca ya beraber oyun oynuyoruz, ya disariya cikiyoruz. Aksam olup da bebegimizi uyutunca da sevgiliyle film izleme, bir seyler icip sohbet etme gibi faliyetlerimiz oluyor.Ya da ben ders calisiyorum, o yazi yaziyor, ya da enstruman caliyor. Ya da bir seyler okuyoruz falan filan. Gunler boyle geciyor.

Bugun tum haftanin yorgunluguyla birlikte, cok yogun bir is gunuydu. Ayrica Umud’un doktor kontrolu vardi ama ben yetisemedim. Eve geldigimde sevgilim goturmustu Umud’u. Ben hizlica dus alip, dinlendim, islerimi hallettim. Sonra hep birlikte dolasmaya ciktik.Evimiz icin alisveris yaptik.Bu yazi dumduz bir yazi olmasin diye de, hem de hava guzel diyerek fotograf cektik. Simdi bebegim uyuyor, sevgilim makale yaziyor.Ben de bu postu tamamlayip uyumayi dusunuyorum. Yarin evde Umud’la yalnizim, enerji toplamam gerek:) Esim bir edebiyat topluluguyla birlikte, soylesi gibi bir sey icin sehir disina gidecek, Umud’la biz de yapariz bir seyler, bakalim.

Jeggins, Hirka ve Canta:H&M
Tisort:Koton
Babet:Inci
Hasta gibi gorunmeme amaciyla acele acele surulmus allik da MAC Superdupernaturel.

Hamis:Bu arada ben biraz kilo mu almisim, hafiften basenli buldum kendimi fotograflarda:) Tartimiz bozuk da kac kiloyum hic haberim yok, Umud ustunde ziplayinca hurdaya ayrildi.

Hamis2: Endonez bir is arkadasim var adi “Mini” cok seker di mi:)

Umarim onumuzdeki hafta daha guzel olur ve yine umarim siz benden daha enerji dolu, hos bir hafta gecirmissinizdir:)  Herkese sevgiler.

Written by tuguna

Nisan 23, 2010 9:05 pm

dizi, kisisel, ordan burdan, today's outfit kategorisinde yayınlandı

10 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Yavrum sen çok kilo almışsın hakkat, nası çıkıyorsun böyle insan içine? Biraz kilo ver aaa olmaz ki böyle!=) Daha geçiyosun herhal sen bizle, harika görünüyorsun! Öperim!

    JustMakeup

    Nisan 24, 2010 at 6:55 pm

  2. >Bahar yorgunlugu olmus bi de bu havalarin denge sorunundan bende yataktan cikmakta zorlaniyorum… Hayir kilo falan almamissin bence hala formundasin =) Mimi cok sirin, bende Miray diye bir arkadasim vardi universitededeyken Mimi derlerdi ona hatirladim..🙂

    zuzu

    Nisan 24, 2010 at 8:25 pm

  3. >Tshirtün çok şekermiş🙂 Kırmızı gri uyumuna bayıldım, kıskanıp kopyalamayı düşünüyorum :p Umud'cuğun doktor kontrolü nasıl geçti? Maşallah zaten çok sağlıklı görünüyor, herşey yolundadır eminim ki🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Nisan 24, 2010 at 8:27 pm

  4. >JM'cim sagol kuzum da sevindiydim azcik kilo aldim saninca:)Zuzucum aynen valla ne kadarerken uyusam da yorgun kalkyorum ben de.Biriniz de evet almissin deyin yahu:)Marjo gonlunce kopyalayabilirsin:) Umud'un kontrolu iyi gecmis, her sey yolunda cok sukur.

    tuguna

    Nisan 24, 2010 at 8:52 pm

  5. >Fotoğraflar da kıyafetler de yazı da çok şeker:)

    nar

    Nisan 25, 2010 at 6:15 pm

  6. >Gecen sene annemin bana bere ormesi icin internette ornek bakarken tesadufen senin bir resminde ki bereyi gorup anneme ormustu ama sonra ne yazik ki blogunu kaybettim gecen ay tesdufen tekrar rastladim simdi takipteyim🙂

    lily of the valley

    Nisan 26, 2010 at 7:25 am

  7. >tshirtüne bayıldım !

    fluffy

    Nisan 26, 2010 at 7:05 pm

  8. >nar tesekkurler:)lily of the valley neyse gec olsun guc olmasin, bundan sonra kaybetme beni:Pfluffy ben de seviyorum kendisini:)

    tuguna

    Nisan 27, 2010 at 7:31 am

  9. >kim der anne diye🙂

  10. >:)

    tuguna

    Nisan 29, 2010 at 4:43 pm


Bir Cevap Yazın

