tuguna

Just another WordPress.com site

>Umud Ali Bir Bucuk Yasinda

with 3 comments

>

Benim minik nasil buyudu, nasil seker oldu, ne ara yurudu, ne ara konustu hic anlamadim!! Daha yeni sut sagip birakiyordum okula giderken, daha yeni gazini cikarmak icin gecenin yarisi dakikalarca ugrasiyordum. Iki aylikkendi sanirim karni cok agriyinca gece gogsume yatirirdim,karninin ustune yatinca sanirim bagirsaklari isinip ahatlardi ve misil misil uyurdu.Simdi bazi geceler yine kalkip ayni sekilde kucagima yatiyor. O zaman ayaklari en fazla gobegime yetisirdi, simdi kucagima sigmiyor.

Gidicem, gelicem, inicem, yemicem, yicem seklinde konusuyor:) Pencereden disariya bakip “Ayaba beniim” diye bagiriyor, zaten bu ara takti her sey onun! “O benim, bu benim” diye sayip duruyor. Biz onunla konusurken “Annecim, babacim” diyoruz ya o da bir sey soylerken “Babacim baba, annecim anne” diyor. Canim baba der gibi. Once burnunu ogrenmisti,simdi kulagini ve ayagini da sorunca gostriyor.

Uzulerek soyluyorum ki bu bizim oglan cok kiskanc!! Sevdigi hickimseyi paylasamiyor. Babasiyla beni sarilirken filan gorurse bir hisim gelip ikimizi ayiriyor, kucagima oturup babasina kotu kotu bakiyor:) Cok da yaramazoldu, kesinlikle soyle bir oturup uslu uslu oynamiyor.Her dakika taarruz halinde.Ancak benyada babasi onunla beraber oynarsak oyle uzun uzun legolariyla filan oynuyor. Eh yaramazligin da tabi sonuclari oluyor. Oraya cik,burdan atla derken ufak tefek kazalar, dusmeler filan girla. Bir yeri aciyinca hemen gelip aciyan yerini opturuyor. Sonra elimden tutup nerde dustuyse beni oraya goturuyor, ben olay mahallini pat pat vurmaksuretiyle cezalandiriyorum, rahatliyor. “Alcak masa,nasil cocugumun basini acitirsin” filan diyorum,o da masaya sinirli sinirli soyleniyor:) Bugun sabahoyuncaklariyla oynarken ne olduysa birden ayaginin ustune basmamaya basladi,basinca da agliyordu. Biz ayagini mi burktu diye epey telaslandik.”Noldu oglum” diyoruz, “Aciyor” diyor, baska bir sey anlatamiyor tabi bebegim, doktoru aradik,bir saat sonra gelmemizi soyledi. O bir saati cinde durum degismedi ama doktorun ofisinde yurumeye basladi.Doktor yine de muayene etti ama bir sey yok gibi gorunuyor. Herhalde oyuncagina filan basip acitti:(

Bunlar disinda her sey guzel, onu cok seviyoruz, varligiyla cok mutluyuz. Onu opmeye koklamaya doyamiyoruz. Bazen uyurken bile yanindan ayrilamiyorum, surekli opup bi huzur vermiyorum:)

Written by tuguna

Mayıs 6, 2010 10:12 am

bebegimiz kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Allah uzun ömür versin maşallah.Erkek çocuğu olunca anneyi kimse ile paylaşmıyor

    karabidikim

    Mayıs 6, 2010 at 11:31 am

  2. >ne guzel uyuyor misil misil.gercekten bende oglusuma uyurken bile bakmaya doyamiyorum.anne olmak cok guzel.allah her kdina tatttirsin bu duyguyu .anne demek merhamet demek.anne demek beklentisi olmadan sevmek, vefa demeksevgiler.

    style m

    Mayıs 6, 2010 at 9:00 pm

  3. >karabidikim cok haklisin,kiz bebekler boyle degil,onlar babaya sariyorlar:)style m ne diyebilirim ki cok haklisin. beni de dunyada en cok mutlu eden sey oglumun varligi.sevgiler.

    tuguna

    Mayıs 22, 2010 at 3:44 pm


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: