tuguna

Just another WordPress.com site

>Koningennedag

with 7 comments

>

Koninginnedag kelime anlamiyla “kralicenin gunu” demek. Her yil 30 Nisan’da Hollanda’da su anki kralice Beatrix’in annesinin dogumgunu kutlaniyor. Aslnda geleneklere gore su anki kralicenin dogumgunun kutlanmasi gerekiyor fakat Kralice Beatrix’in dogumgunu yanlis bilmiyorsam ocak ayindaymis ve kendisi o soguk havada kutlama yapmanin keyifli olmayacagini soyleyip,annesininkinin kutlanmasina devam edilmesini istemis. Iyi guzel de Hollanda nisan sonu da yagmurluve soguk:) Ben kraliyetten bizzat reca ediyorum,haziran gibi bir prenses dogursunlar,onun dogumgunu kutlansin. Gerci o zaman da sicak olacagi kesin degil, hava burda israrla serin ve yagmurlu.Ne bicim mayis bu boyle!

Peki Koninginnedag’da ne yapiliyor derseniz…O gun ve bir onceki gece herkes tupturuncu giyinip sabahlara kadar sokakta icip dans ediyor, parti yapiyor. Ayrica o gun vergisiz alisveris yapilabilen tek gun oldugu icin sokaklar pazar yerine donuyor, herkes kullanmadigi esyasini satabiliyor. Havanin kotu olmasi sebebiyle biz olayin asil mekani Amsterdam’a gitmeye usendik ama kendi kucuk sehrimiz de hic fena degildi. Her yerde antika arabalar, vintage taki ve cantalar vardi. Ben Umud’un pesinde kosmaktan pek reyonlarla ilgilenemedim ama esimin kizkardesi super bir vintage canta aldi 5 euroya:)

Buralara gelmeyi dusunenler, nisan sonu iyi bir tercih olabilir.

Jeggins-Deri ceket:H&M
Ust:Topshop
Babet:Steve Madden

Written by tuguna

Mayıs 11, 2010 3:45 pm

kisisel, ordan burdan, today's outfit kategorisinde yayınlandı

7 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >orda olmak istedim vintage dedin vurdun beni =)Olmadi seneye kutlarim kralicenin dogum gununu :)Birde ben soguk severim keske ben orda sen burda yasasan zira california sicak kisin bile en fazla yagmur giyemedim soyle kalin kalin..

    zuzu

    Mayıs 12, 2010 at 3:47 am

  2. >ne güzel arabalar…

    deniz

    Mayıs 12, 2010 at 8:12 am

  3. >Zuzucum ben de seviyorum sogugu ama bu kadar uzun surunce bunaliyor insan:(Deniz, kesinlikle:)

    tuguna

    Mayıs 22, 2010 at 3:43 pm

  4. >bloglar sayesinde insan nelr görüp öğreniyor. paylaşım için teşekkürlerAshley

    Ashley

    Mayıs 25, 2010 at 10:18 am

  5. >Ashley; ben tesekkur ederim.

    tuguna

    Mayıs 25, 2010 at 11:29 am

  6. >ne güzelmiş yahu:))

    asmabahce

    Mayıs 29, 2010 at 8:35 pm

  7. >evet:)

    tuguna

    Ağustos 24, 2010 at 12:28 pm


Bir Cevap Yazın

