tuguna

Just another WordPress.com site

>China Glaze Grape Pop (Up & Away Cellection)

with 15 comments

>

Birkac gun once oje cekmecemden bir oje secerken, ilk tercihim alip da deneme firsatim bulamadigim bir oje secmekti. Once bu koleksiyondan baska bir ojede karar kildim ama onun yapisi o kadar rezaletti ki on kere surup cikardim, tirnaklarim mahvoldu. Ben de pes edip biraktim. Dun bu rengi denemek istedim, digerinin aksine yapisi cok guzel, yumusacik, kolay suruluyor. Oldukca opak, fotograflardaki rengi tek kat surerek elde ettim. Daha duzgun olsun derseniz iki kat da guzel olur ama ben tirnakta o kadar kalin duran ojeden hoslanmiyorum. Bu hali bana yetti. Rengi cok guzel bir mor. Mavi alt tonlu, belki de cok cok az gri bir alt tonu da var. Surda bahsettigim Opi’in Pamplona Purple’i bunun yaninda cok daha kirmizi alt tonlu gorunuyor. Ikisi birbirinden oldukca farkli, ikisi de guzel.

Ayrica dikkat ettim de bu post, blogta yayinladigim ucuncu mor renkli oje postu olmus. Seviyorum ben sanirim mor ojeyi.

Bir digeri de Opi Merry Midnight’ti.

Written by tuguna

Mayıs 25, 2010 8:07 am

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

15 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >insan mutlu olunca moru tercih edermis,umarim hep mutlu ol.vede cok guzel duruyor .

    style m

    Mayıs 25, 2010 at 8:19 am

  2. >Ben cok cok seviyorum bu rengi senin de zarif ellerine her zaman ki gibi inanilmaz yakismis =)

    zuzu

    Mayıs 25, 2010 at 8:29 am

  3. >style m tesekkurler. bilmiyordum bak bunu ben:)zuzucum ben de cok seviyorum bu rengi. Tesekkurler, sana kesinlikle daha cok yakisir.

    tuguna

    Mayıs 25, 2010 at 8:46 am

  4. >Çok güzel durmuş bayıldım ben. OPI shrek koleksiyonunda bu morun aynısı var, ondan almıştım. Ben de OPI versiyonunu geçen hafta kullandım, harika bir renk <3Öpüyorum seni!

    JustMakeup

    Mayıs 25, 2010 at 9:36 am

  5. >Jm biliyorum kuzum gordum o moru. Cidden ayni ikisi. Sen nerelerdesin, merak ettim seni,hasta falan degilsin umarim.

    tuguna

    Mayıs 25, 2010 at 9:45 am

  6. >Cok guzel duruyor Tuguna, bir mor freak olarak ekledim listeme, sana da çok yakışmış.

    Makyaj Cantam

    Mayıs 25, 2010 at 10:55 am

  7. >çok güzel bir renk canım, senin zarif ellerine çok yakışmış🙂 tırnaklarını ödünç alabilir miyim :p

    Marjo on makeup frenzy

    Mayıs 25, 2010 at 6:16 pm

  8. >Iraz tesekkurler, sen kesin begenirsin bunu:)Marjo sagol canim, alabilirsin tepe tepe:P

    tuguna

    Mayıs 25, 2010 at 6:38 pm

  9. >En sevdiğim renk ve çook güzel durmuş

    AtolyeKedi

    Mayıs 26, 2010 at 9:41 pm

  10. >AtolyeKedi tesekkur ederim:)

    tuguna

    Mayıs 26, 2010 at 9:50 pm

  11. >en beğendiğim mor tonu bu oldu:) nazar değmesin ,tırnakların da çok guzell

    Miss Beril

    Haziran 3, 2010 at 12:20 pm

  12. >Miss Beril cok teskkurler:)

    tuguna

    Haziran 21, 2010 at 3:08 pm

  13. >beğendim süper:) marka Türkiyede olsa keşke:(

    PiNaR

    Haziran 28, 2010 at 10:11 am

  14. >çok beğendim ama türkiyede bu marka yok sanırım:( yoksa hemen alırdım:)

    PiNaR

    Haziran 28, 2010 at 10:11 am

  15. >Pinar sanirim yok gercekten Tr'de ama ebay'den filan cok rahat bulup alabilirsin eger internetten alisveris yapiyorsan.

    tuguna

    Haziran 28, 2010 at 12:30 pm


Bir Cevap Yazın

