tuguna

Just another WordPress.com site

>Laura Mercier Fondoten ve MAC Give Me Liberty Of London

with 6 comments

>Herkese merhaba! Yine uzuun bir aradan sonra uzun bir yazi yazayim dedim. Verdigim uzun aranin nedeni de uc haftadir tasinma tantanasiyla ugrasmamiz. Toplan, yerles, temizlik yap, koli ac, temizlik yap, ise git, okula git, eve gel, koli ac, temizlik yap seklinde bir kisir donguyle sonunda yerlestik. Internetimiz baglandi, evimize alistik, her sey guzel.Neyse…

Ben bu yazida yaklasik 3-4 ay once aldigim ve severek kullandigim Laura Mercier Mouisturizing Foundation’dan bahsetmek istiyorum. Benim cildim ne cok yagli ne cok kuru normal bir cilt. Ara ara -ozellikle regl doneminde- sivilcelenebiliyor. Kisin oldukca kuruyor, yazin cok yaglanmiyor. Cildimde cok cok fazla sorun yok, ara ara kirmiziliklar olusuyor, bir de maalesef gozenek problemim var birazdan fotograflarda goreceginiz uzere.

Bu fondoten adindan da anlasildigi gibi nemlendirme ozelligi vaad ediyor. Evet benim cildimde verdigi nemden memnunum fakat her ne kadar kuru ciltler icin tavsiye ediliyor olsa da “bence” cok kuru ciltleri tatmin etmez. Cok yagli ya da cok kuru ciltler haric diger herkese uyacagini dusunuyorum. Kapaticiligi orta derecede, parmaklarimla surunce oldukca kapatici oluyor fakat ben o kadar puruzsuz yapay gorunumden hoslanmiyorum ve beauty blenderla suruyorum. Ortaya beni daha cok mutlu eden hafif kapaticikta bir gorunum cikiyor. Surdugunuz zaman ciltte fondoten varmis gibi durmuyor, oldukca dogal no-makeup bir gorunum veriyor. Ayrica mat bir gorunumu yok, cildi aydinlik gosteren glowy bir fondoten bu.

Pompali ve cam sisede, dolayisiyla oldukca hijyenik. Iyi saklanirsa kolay kolay bozulmaz, ki benim gibi arada sirada usenmeyip makyaj yapanlar icin iyi bir ozellik bu. Beni tek rahatsiz eden kismi surerken acele etmek gerekmesi, yoksa hafif kuruyor ve dagitmak biraz zorlasiyor. A tabi bir de 42 dolarlik etiketi de pek mutlu edici bir etken degil. Ben “Vanilla Beige” rengini kullaniyorum. Ten rengimi goruyorsunuz, ortalama bir Turk kizi olarak bugdayim diyebilirim.

Ilk fotograf fondotensiz , ikinci fotograf fondotenli halim. Fondoten disinda baz, concealer filan surmedim. Zaten gunluk hayatta da genelde usenirim, gercekci olsun dedim:P

j

Bu asamadan sonra da taa mart ayinda aldigim ve o zamandan beridir cok severek kullandigim iki urunle devam ediyorum.

 Prim&proeper allik ve ever hip lipstick

 Prim&proeper allik

ever hip lipstick

Bu allik ve ruj Give Me Liberty of London koleksiyonunda cikti, ben bu ikisi disinda bir sey begenip almadim. Prim & proper allik  Neutral nude olarak tanimlanmis. Benim pek direnemedigim soft tonlarda hos bir allik. Allik surerken hizimi alamadigim icin boyle dogal renkte alliklari seviyorum. Ever hip ruj cremesheen yapida, yumusacik, dudaklari kurutmuyor, rengini cok guzel veriyor. Creamy light coral olarak tanimlanmis cok hos bir mercan rengi. Fondotenden sonra bu ikisini kullanip bir de rimel surdum, sonuc su oldu;

Oldukca uzun ve bol foografli bir yazi oldu, umarim baymamistir:)

Herkese sevgiler.

Written by tuguna

Haziran 21, 2010 3:01 pm

allik, fondoten, Laura Mercier, lipstick, mac kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Ben bu yazıyı çok sevdim! Özlemişim tuguna'cım bol foto da ne iyi geldi🙂 LM fondoteni çok merak ediyorum, mac fondotenim biterse denemek istiyorum ama mac hariç diğr tüm markalar bende çok bej duruyor, sarı tonlu cildime mac'ten başka tam uyan fondoten bulamıyorum😦 umarım LM'nin renk seçeneği çok kısıtlı değildir. Fotoğrafta gördükten sonra ever hip ruju almadığıma üzülmedim desem yalan olur. Güle güle kullan canım hepsini🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Haziran 21, 2010 at 6:03 pm

  2. >bence sonuç çok güzel olmuş.:))

    Nihan SARI

    Haziran 21, 2010 at 8:41 pm

  3. >Tubişş ne kadar güzel çıkmışsın, poponu kaşı =) Çok özlemişim yazılarını, ilaç gibi geldi.. Yeni cicilerini güle güle kullan😉

    JustMakeup

    Haziran 23, 2010 at 9:28 am

  4. >Marjocum tesekkur ederim, begenmene sevindim. Lm fondotenin renk cesitliligi fena degil ama bir MAC kadar kesinlikle genis degil, klasik bir high-end marka kadar rengi var. Ever hip tam senin begenilerine uygun bir ruj zaten:)Nihan Sari cok tesekkur ederim:)JM sagol kuzum, biz de senin yazilarini ozluyoruz ama yazan yok hic hih:P

    tuguna

    Haziran 24, 2010 at 6:57 am

  5. >ruj cok guzelmishttp://the-lizard-queen.blogspot.com/

    The Lizard Queen

    Ağustos 21, 2010 at 7:19 am

  6. >kesinlikle:)

    tuguna

    Ağustos 24, 2010 at 12:27 pm


Bir Cevap Yazın

