tuguna

Just another WordPress.com site

>Sali Sayiklamalari – 3

leave a comment »

>- Sali gunleri bommbosum! Birkac hafta oncesine kadar salilari dersim vardi ama artik okul tatile girdi ve ben aksama kadar uyuklayip, miskinlik yapiyorum. Okul demisken bu donem sinavlarima hic mi hic calismadim. Sinav haftasi tasinmakla mesgulduk ve o hengamede firsat bulamadim. Hos ben zaten caliskan biri degilim,belki baska turlu olsa da yine calismayacaktim. Bugun notlarimi ogrendim; bir ders haric hepsinden gecmisim. Sevindim.

– Burda havalar muhtesem!! Gunduzler 30 derece -ki bu bizim gibi bu aylarda hep 19-20’lerle yetinmis insanlar icin mucize gibi-. Aldigim duyumlara gore Turkiye serinmis, lutfen ben gelene dek isinsin, keza uc hafta sonra ordayim.

– Yeni evimideki pek cok is bitti sonunda. Yine eksiklerimiz var ama bir anda tamamalamak imkansiz. Zamana biraktik:) Evimizle pek mutluyuz. Iki yildir asansoru olmayan bir apartmanin dorduncu katinda yasiyorduk, ben o evi de seviyordum ama bebekli insanlar olarak zorlaniyorduk. Simdi iki katli kocaamn bahceli, genis, sirin bir evimiz var. Umudcuk bahceye bayildi, hergun mutlaka birkac saat bahcede oynuyor, her yeri kumdan kirden gorunmez hale gelince yanima geliyor.Ona banyo yaptirip yatiriyorum, kendim alt katta vakit geciriyorum ki gurultu olmasin. Komsularimiz pek sirin, cok yasli insanlardan olusuyor. En genci 50 yas civarinda. Karsi komsuumuz 83 yasinda bir cift. Amca cok seker bir Fransiz. Hergun karavanini temizliyor, kapisinin onunu supuruyor.Hep yuksek belli pantolonlar, kocaman kravatlarla geziyor.

– Her yerde deli gibi indirim var, Ben Turkiye’ye gidecegim icin alisveris gudulerime hakim olmaya calisiyorum, orda cosasim var. Gerci bugun umudcukla dondurma yemek icin cikmistik ki bir sandalet, birkac yuzukle geri donduk. Gerci inanilmaz ucuza aldim, sayilmaz.

– Hava sicak olunca hic film filan seyretmiyorum ne zamandir. En son belki iki ay once Shutter Island’i izlemistim, guzeldi. Bir de Hollanda yapimi bir film izledim, adi “Komt een vrouw bij de dokter” . Guzel bir filmdi, hollandaca ama belki ingilizce altyazisini bulursaniz diye tavsiye ediyorum..Hatta surdan filmin soundtrackini dinlerken, filmden de birkac sey gorup fikir edinebilirsiniz.

– Amin Maalouf- Semerkant’i okuyorum bir kez daha. Universitedeyken okumustum ama su an elimde okumadigim turkce kitap kalmadi gibi bir sey. Sevgilime ait olanlar da pek ilgimi cekmiyor. Ben biraz edebiyat okumayi seviyorum, o daha ziyade ekonomi-politik-felsefe okuyor. Turkiye’ye gelince kitap alisverisi yapacagim, tavsiyelere acigim. Ne alayim, ne okuyayim? Uzak kaldim, ne alacagim hakkinda cok fikrim yok.

Written by tuguna

Haziran 29, 2010 4:53 pm

ayakkabi, kitap, ordan burdan, sinema kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

