tuguna

Just another WordPress.com site

>China Glaze High Hopes (Up&Away Collection)

with 9 comments

>

Yine bu yil en sevdigim oje koleksiyonu olan China Glaze Up&Away’den bir oje surdum . Bunu alirken cok buyuk bir beklentiyle almamistim am elime gecince o kadar cok sevdim ki anlatamam. Uc gundur tirnaklarimda ve ben surekli tirnaklarima bakip siritiyorum. Oldukca eglenceli, enerjik ve guzel bir rengi var. Yaz aylarina cok yakisan guzel bir mercan rengi. Mercan rengi ojelerdeki cok kirmizi ya da cok turuncu gorunum bu ojede yok, neyse o, tam bir mercan. Ozellikle ayaklarda ekstra hos duruyor bence. Ilk surdugumde biraz daha acik renk ve matti fakat kuruyunca renk patladi. Yapisi cok guzel, yumusacik ve kolay suruluyor. Oldukca pigmentli ve opak, tek katta bile neredeyse tam kapaticilik sagliyor fakat ben gordugunuz fotograflarda uc kat surdum. Ojeyi cok sevdigim icin kendisiyle hasir nesir olma suremi uzatmak istedim, utanmasam birkac kat daha surebilirdim:P
Ben manikurumu 3-4 gun once yapip bu ojeyi surmustum. Hala yipranmadan guzel gorunuyor. Fotograflari cekmeden once tirnak diplerime biraz cuticle oil surdum ki ufak ufak geri gelen olu deriler kotu gorunmesin. O yagli gorunum ondan yani. Tabi fotograflari neden ojeni surer surmez cekmiyorsun diye cok mantikli bir soru da sorabilirsiniz. Ne bileyim o da benim uyusuklugum.

Herkese sevgiler.

Written by tuguna

Temmuz 5, 2010 10:07 pm

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

9 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Çok çok çok güzel bir renkmiş! Bayıldım Tuguna'cım, güle güle sür. Tam da Emerald Sparkled'da da görmüştüm, o da karşılaştırma yapmış mercan rengi ojeleri. Ya çok sevdim şimdi bunları ben😀

    Marjo on makeup frenzy

    Temmuz 5, 2010 at 10:29 pm

  2. >Cok yakışmış tuguna'cım. Bu sezon mercan rengi patladı, ama gerçekten bunun tonu da güzelmiş. Güle güle süür🙂

    Makyaj Cantam

    Temmuz 6, 2010 at 5:28 am

  3. >Marjocum tesekkur ederim:) Bu renk tam senin sevecegin tonda zaten, begenecegini biliyordum. Emerald Sparkled'da ben de gormustum karsilastirma fotosunu.Iraz tesekkur ederim, gercekten dedigin gibi, mercan rengi costu bu ara.

    tuguna

    Temmuz 8, 2010 at 9:32 pm

  4. >Daha yeni okuyorum ben yazilari simdi gordum renk cok yakismis sana her zaman ki gibi =) Zaten tirnak yapin cok guzel ne sursen yakisiyor… Umud Ali yi op kocaman benim icin =)

    Zuzu

    Temmuz 14, 2010 at 2:11 am

  5. >Zuzucum tesekkur ederim:) Sana da ne sursen yakisiyor:) Optum bile Umud Ali'yi, biz de seni optuk.

    tuguna

    Temmuz 14, 2010 at 8:34 pm

  6. >great nail color!!! <3mi

    Styleseeking Zurich

    Temmuz 23, 2010 at 8:14 am

  7. >@mi I love that color too!

    tuguna

    Temmuz 27, 2010 at 1:13 pm

  8. >merhaba; ben deniz, sen de mükemmel coral oje, memnun oldum.

  9. >Deniz :):)

    tuguna

    Temmuz 30, 2010 at 9:18 am


Bir Cevap Yazın

