tuguna

Just another WordPress.com site

>Laura Mercier Secret Concealer

with 11 comments

>

Benim aslinda -bana gore- goz altlarim cok fazla problemli degil. Uykumu iyi almissam, hasta degilsem concealer olmadan da disari cikarim. Fondoten ya da renkli nemlendirici benim icin hep daha onemli olmustur. Goz cevremde bir morluk, kizariklik bir sey gordugum zaman da genelde likit yapida bir kapatici kullanirim, bazen de ona bile usenir makyaj sungeri ya da fircamda kalan fondoteni hafifce goz cevreme de uygularim. Ne denli dogru ya da yanlis bilemem ama benim yaptigim bu:)

Ilk fotograf concealer surulmemis goz cevresi.

Ikinci fotograf concealer surulmus goz cevresi.

Gectigimiz aylarda okul-is-ev arasinda oldukca yogun bir donem gecirmistim. Az uykuyla cok seye yetismeye calismaktan epey yorulmustum. Uykusuzlugu hic affetmeyen migrenim de o donem cosmustu, gun asiri basim agriyordu. O gunlerde normalde kullandigimdan daha yogun bir kapaticiya ihtiyac duydum. Hazir Laura Mercier’in fondotenini de kullaniyorken kapaticiyi da yine ondan alayim dedim. Kapatici oldukca guzel, morluklari, golgeleri duzgun kapatiyor. Goz altlarini aydinlik ve saglikli gosteriyor.

Kabi fena degil, benim icin yeterli guzellikte. Yalniz surus sekline bagli olarak yeterince dogal durmuyor. Bu da sanirim krem yapida olmasindan dolayi. Zaten oldum olasi krem cilt urunlerini cok sevmem. Ben o anki moduma gore fircayla, beauty blenderin sivri ucuyla ya da parmakla suruyorum. En dogal gorunumu sasirtici olmayan bir sekilde beauty blenderla elde ettim. Pek cok kapatici gibi pudrayla sabitlenmezse cizgilere doluyor. Sabitlemek icin kullandigim pudradan da bir ara bahsetmeyi dusunuyorum.

Alti renk secenegi var. Ben bugday tenli biri olarak 2 numarayi kullaniyorum. Fiyati 22 dolar.

Written by tuguna

Temmuz 19, 2010 7:52 pm

concealer, Laura Mercier kategorisinde yayınlandı

11 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Canım kapatıcısız haline bakıyorum da hiç gerek yok senin kapatıcı kullanmana, maaşallah çok düzgün göz altların🙂 Benim de uykusuzluktan sonra koyulaşma olur, morluk değil, siyahlık oluyor bende, neden anlamadım.. Bir de LM fondoteni kullanmayan bir ben kaldım ve çok merak ediyorum! Bu hafta kesin denenecek, çünkü MAC SFF'im bitti, fondotensiz kaldım. Allah'tan moisture cover concealer var elimde onu kullanıyorum🙂 MAC'in mineralli fondoteni, luminous silk ve LM arasında kaldım, sanırım LM bana çok hafif gelecek ama:/

    Marjo on makeup frenzy

    Temmuz 19, 2010 at 9:24 pm

  2. >Marjocum tesekkurler, fotografi cektigimde sansli gunumdeymisim demek ki! Lm fondoteni bence begenirsin, cok hafif kalacagini dusunmuyorum, o kadar da hafif bir fondoten degil bence. Ben de Armani'yi cok merak ediyorum. Bir de Dior Nude'u alabilirim gibi geliyor, elimdekiler biraz bitsin de. Aslinda MUFE de olabilir, simdi dusununce geldi aklima:)MAC mineralli vardi diye hatirliyorum sende.

    tuguna

    Temmuz 20, 2010 at 6:59 am

  3. >inanır mısın ben kapatıcılı ve kapatıcısız fotoğraf arasında fark göremedim.hatta kapatıcısız olanı beğendim.tugunacığım sana tişört yapmak isterim ama öyle yoğunum ki.:))

    Nihan SARI

    Temmuz 27, 2010 at 9:10 am

  4. >Nıhan tesekkür ederim, her zaman bu kadar düzgün görünmeyebiliyor ama. Düşünmen yeter, çok tesekkür ederim:)

    tuguna

    Temmuz 29, 2010 at 12:22 pm

  5. >neeee sen bu goz altlarina mi kapatici kullaniyorsunnn🙂 hic gerek yok ehuehebu kapaticiyi merak ediyordum ya, iyi ki incelemissin beybi! ama sanirim ben likit kiziyim🙂

    caramel macchiato

    Temmuz 31, 2010 at 11:30 pm

  6. >caramelcim işine yaramasına sevindim. sanırım benim de likit ürünlerle aram daha iyi:)

    tuguna

    Ağustos 1, 2010 at 11:40 am

  7. >Bu sürdüğün ton kaç numarası acaba ? Bende ürünü almak üzereyim de tonda karar veremiyorum, seninki kaçsa 1 ton koyusunu alsam iyi olur herhalde. Bende gayet morluk vardır çünkü…

    ÖzNuR

    Mart 6, 2011 at 1:59 pm

  8. >yazinin sonunda yazmistim aslinda ama gozunden kacmis sanirim:) ben 2 numarayi kullaniyorum.

    tuguna

    Mart 6, 2011 at 6:42 pm

  9. >Son cümle gözden kaçmış gerçekten🙂 Yalnız ben 1 diye tahmin etmiştim, 2 alırım diyordum. Beyaz tenli olduğum için 3 bana koyu olur çünkü fakat 2'de morluğu kapatır gibi durmuyor. Keşke gözaltın daha sorunlu olsaydı da öyle duruma bakabilseydik🙂 böyle concealer'ın performansı da anlaşılmıyor. Şimdi sonuç olarak 2 numara koyu morluğu kapatabilecek gibi mi dersin ? yoksa hafif kaçar, fazla kapatmaz mı dersin.

    ÖzNuR

    Mart 6, 2011 at 8:40 pm

  10. >bence gozalti morluklarinin yogunlugunu degil de toplamda yuzunun rengini goz onunde bulundur derim ben. eger beyaz tenliysen 3 numara kesin koyu durur. bu aralar gozaltlarim berbat durumda (nazar degdirdiniz toptan :P) yine de kapatiyor sorunsuz. cunku epey yogun kivamli bir urun, hatta beni sinir ediyor yogun olmasi, dogal durmayabiliyor. bence sana iki numara olur. zaten boyle yogun bir kapatici bile goz altlarini kapatamazsa kapaticidan once corrector kullansan daha iyi sonuc alirsin buyuk ihtimal.

    tuguna

    Mart 6, 2011 at 9:08 pm

  11. >Öneri için çok teşekkürler. 2'yi aldım gitti, merakla bekliyorum bakalım nasıl olucak. Bu arada denedin mi bilmiyorum, blogda göz attım ama göremedim Laura Mercier'in Secret Brightening Powder'ı concealer üzerine set için olağanüstü güzel. Hem çok hafif çok soft hem çok güzel ışıltılı aydınlık veriyor hem de güzel sabitliyor. Şiddetle tavsiye ederim ; )

    ÖzNuR

    Mart 8, 2011 at 1:04 am


Bir Cevap Yazın

