tuguna

Just another WordPress.com site

>Aile Zamanı

with 9 comments

>

Bazılarınızın bildigi gibi bir süredir Türkiye’deyim. Oglumla birlikte geldik ve gelir gelmez ikimiz de hastalandık. Yüksek ateş, midesel problemler filan derken ilk bir haftamız yatakta geçti. Sanırım hava degişiminden. Burda günlerimiz yogun ilgi, alakayla geçiyor dogal olarak. Annemlerle hasret gideriyoruz, özledigim arkadaslarımla görüşüyorum, akşama kadar annem her türlü ihtiyacıma kosuyor, bana sadece rica etmek kalıyor.Gerçi tüm ailem Umud’u o kadar özlemiş ki ben biraz ikinci plandayım diyebilirim.

Birkaç gün önce bir kitapçıya gidip özledigim türkçe kitapların içinde kendimi kaybettim, ne zamandır aklımda olan pek çok kitabı aldım. Daha da almak istediklerim var, gitmeden bir sefer daha düzenleyecegim. Aldıklarımın içinden şu an Meve Binchy’nin son kitabı Ruh ve Yürek’i okuyorum. Her zamanki Binchy’nin naif üslubuyla yazılmıs güzel bir kitap olmasnın yansıra yazarın eski kitaplarındaki karakterler de bu hikayenin içinde pat diye karşınıza çıkıyor. Bu benim çok hoşuma gitti. Bir de geçtigimiz günlerde hastayken bos bos yatmaktan sıkılıp yeni bir dizi izleyeyim bari diyerek Pretty Little Liars’a başladım. İlk sekiz bölüm itibariyle ben sevdim. Muhtesem diyemeyiz ama yazın izlemek için yeterince güzel bence.

Bunların dısında benim canavar oglumu sütten kestim! Bugün dördüncü gün ve şimdilik her sey yolunda. Son zamanlarda annesütüne güvenip yemek yemegi reddeden ogluma baktıkça zamanın geldigini biliyordum am a Hollanda’da gözüm kesmiyordu. Burda annem ve babaannem Umud’u akşama kadar oyaladıkları için süt pek aklına gelmiyor. İlk iki gece bir kaç kez uyanıp istedi ama ben su veip geri yatırdım, sorun olmadı. Biraz özlemiyor değilim ama artık bebeğimin büyüdüğünü kabullenmem gerekiyor.

Fotograflar ailecek dısarı çıktıgımız cumartesi gecesinden. Fotograftaki hanım da benim pek sevgili annem!

Bu post da ne zamandır kişisel şeyler yazmıyorsun, Umud’u ve kendini göstermiyorsun, az yazıyorsun diye çemkirme dolu bir mail yazan bir takipçimin gazıyla yazılmıştır. Umarım hoşunuza gider.

Sevgiler.

Written by tuguna

Ağustos 2, 2010 6:14 pm

bebegimiz, dizi, kisisel, kitap, today's outfit kategorisinde yayınlandı

9 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Annene benziyorsun =) Gecmis olsun hava degisiminden oluyor. Bende Tr ye gittigimde bi tuhaf oluyorum bir kac kusma durumu oluyor. Umud ne kadar buyumus son yazindan beri cok ciddiyim masallah =)

    Zuzu

    Ağustos 2, 2010 at 7:42 pm

  2. >Elbise ve canta uyumuna bayildim😉

    madammoda

    Ağustos 2, 2010 at 7:47 pm

  3. >Fotograflar çok güzel, bol bol eğlen-dinlen kuzum! Umud'u da öp benim yerime, iyice afacan olmuş😉

    JustMakeup

    Ağustos 3, 2010 at 6:32 am

  4. >Zuzu evet benzetirler genelde:) tesekkür ederim, aynen ben de her geldigimde hasta oluyorum.madammoda tesekkürler.jm sagol canım. sıcaklardan pek eglence dinlence kısmına gecemesem de elimden geleni yapıyorum:)

    tuguna

    Ağustos 4, 2010 at 10:06 am

  5. >Çok benziyorsun tatlım ne cici olmuşsun sen öyle

  6. >Ayy Umud ne şeker öyle! Lolipopuna kıyamamış hiç çıkarmamış ağzından..🙂

    Roxana

    Ağustos 16, 2010 at 9:43 pm

  7. >Eda tesekkur ederim, evet benzetirler:)Roxana sagol:) evet ya lollipop delisi, hic birakmiyor elinden, neyse ki bu gunlerde unutturduk:)

    tuguna

    Ağustos 24, 2010 at 12:27 pm

  8. >cok tatlisiniz hepiniz🙂 bu emzirmek ne garip ne kozmik birsey ya.. dusunuyorum dusunuyorum aklim almiyor🙂

    caramel macchiato

    Ekim 13, 2010 at 3:07 pm

  9. >ben ozledim bile emzirmeyi:( sirf emzirmek icin cocuk yapabilirim haha!

    tuguna

    Ekim 13, 2010 at 3:57 pm


Bir Cevap Yazın

