tuguna

Just another WordPress.com site

>China Glaze Heli-Yum (Up & Away Cellection)

with 8 comments

>

Bu ojeden hala bahsetmedigime inanamiyorum. Bu yaz en cok kullandigim renklerden biri bu oldu. Esit miktarda kirmiziyi ve pembeyi karistirmissin gibi muhtesem bir kirmizimsi fusya bu. Yapisi inanilmaz guzel, yumusacik, her turlu hatayi affediyor. Bu koleksyiondaki birkac ojenin yapisi kotu mesela ama bu kesinlikle onlardan degil. Ben iki kat surdum ama tek katla da gayet iyi durdu. Bu arada biraz once de China Glaze’in sonbahar koleksiyonu olan Vintage Vixen kolesksiyonundan siparislerimi verdim, onlari da heyecanla bekliyorum. Gerci tirnaklarimda hala bahar ve yaz renkleri gormekten memnunum. Onlari surmeye ne zaman sira gelir bilemiyorum ama aldim simdiden. Fotograflari direk gunes isiginda ve kapali alanda cektim. Farkli isiklarda nasil gorundugunu gormenizi istedim.Manikurumu Turkiye’de bir kuaforde yaptirdim ama cok begendigimi soyleyemem, benim evde yaptiklarimdan cok bir fark yok.

Bir oje postunda kel alaka olsa da yazmadan gecemeyecgim; Turkiye ziyaretim bitti ve dun evime dondum. Su an cok ozledigim kocamla cok ozledigim evimde olmaktan cok memnunum. Yine cok ozledigim serin havada bitmesin diye azar azar turkce kitaplarimi okuyorum. Su an Charlaine Harris – Gunduz Olusu’nu bitirdim ve serinin ikinci kitabi Sehir Olusu’ne gececegim. Belki True Blood’un uyarlandigi kitap desem daha cok sey ifade eder. Ilk kitap itibariyle soyleyebilirim ki dizi kitaptan kat kat guzel. Genelde tersi olur ama bu sefer boyle:)

Written by tuguna

Ağustos 16, 2010 8:52 pm

kisisel, kitap, NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

8 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Türkçesini mi okuyorsun? Ben İngilizce olanını çok beğenmiştim halbuki😦 Kadının çok etkileyici bir anlatım tarzı var, aslında basit yazıyor ama güzel yazıyor. Yani belki de ruh halimden öyle hissettim bilmiyorum😛 Heli-yum benim de favorim, sana çok yakışmış🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Ağustos 16, 2010 at 8:59 pm

  2. >Sagol Marjocum:) Evet turkcesini okuyorum, turkce kitap okumayi ozledim diye romanlari filan hep turkce aliyorum Turkiye'ye geldigimde.Belki cevirisi uyduruktur bilemiyorum:) Bu arada kitapta Tara yok?

    tuguna

    Ağustos 16, 2010 at 9:05 pm

  3. >Her surdugun renk sana ayri yakisiyor =)

    Zuzu

    Ağustos 16, 2010 at 9:07 pm

  4. >Tipki senin gibi:)

    tuguna

    Ağustos 16, 2010 at 9:13 pm

  5. >Evet🙂 Tara'yı dizi için allamış pullamışlar, aslında kitapta Arlene ile kanka Sookie🙂 aslında kitapla arasında bariz farklılıklar var, bazı yerlerde diziyi ilgi çeksin diye çok farklı yapmışlar.

    Marjo on makeup frenzy

    Ağustos 17, 2010 at 6:46 pm

  6. >Bence dizi icin yapilan degsiklikler cok yerinde olmus, mesela Lafayette olse ben cok uzulurdum:)

    tuguna

    Ağustos 19, 2010 at 11:05 am

  7. >ilk 3 kitabın türkçesini ve kalanların da orijinalini okudum da dizi kesinlikle çok daha güzel. olayların örgüsü de farklı, marianne filan çok kısa sürüyor mesela kitapta, dizide 2. sezon hep onunla uğraştık🙂

    inside the white wardrobe

    Ağustos 24, 2010 at 8:58 am

  8. >katiliyorum ben de ilk uc kitabi yeni bitirdim ve bununla ilgili bir yazi yazmayi planliyorum:)

    tuguna

    Ağustos 24, 2010 at 12:26 pm


Bir Cevap Yazın

