tuguna

Just another WordPress.com site

>Essie Turquoise & Caicos (Resort Collection)

with 9 comments

>

Essie ojeler Justmakeup’in blogunda tanitmasiyla ilgimi cekmisti. Ne zamandir denemek istiyordum ve birkac ay once resort koleksiyonunun minik boylarindan olusan seti satin aldim. Sonra o boyuttaki ojeler gozume cok kucuk geldi ve begendigim iki rengin tam boyunu alip minikleri etrafimdakilere dagittim. Ben zaten oldu bitti minik boy makyaj malzemesi sevmem. Minik gloss setleri falan filan hemen atlarim, ama sevenler icin bircok rengi birden deneyebilme acisindan oldukca ise yarar olduklarini da kabul etmeliyim.

Buyuk boy olarak satin aldigim ojelerden biri de bu muhtesem renkti. Ismiyle musemma tam bir turkuaz rengi. Aslinda ben pek mavi-yesil oje insani degilimdir, kirk yilda bir surerim o renkleri ama bu turkuaz gercekten hosuma gitti. Oldukca dikkat cekici oldugunu da soylemek isterim, pek cok kisi ellerimle ilgilendi bunu surdugum gunlerde. Tam bir yaz rengi ayrica.

Ojenin yapisi cok cok ince, nerdeyse su gibi. Ben genellikle orta kalinlikta iki kat olarak ojelerimi surerim ama bu kez uc kat surdum. Kaliciligi muhtesem! Usengec oldugumdan top coat kullanmamis olmama ragmen nerdeyse bir hafta boyunca ilk gunku kadar guzel kaldi. Bu bir hafta boyunca iki hali yikadigimi, sayisiz kez temizlik yaptigimi, sevgilimin bisiletinin lastigini tamir ederken ona yardim ettigimi (aslinda bence o bana yardim etti) belirtmek isterim. Hayatimda surdugum enn dayanikli oje bir Essie oldu! Chanel utansin kendinden bence.

Written by tuguna

Ağustos 24, 2010 12:18 pm

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

9 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Harikaymış, renk zaten çok güzel ama o kadar dayanıklı olduğunu bilmek çok iyi. Duruşuda süper!!

    AtolyeKedi

    Ağustos 24, 2010 at 2:10 pm

  2. >bayagi guzelmis, vede cok yakismis. bende hic Essie nin ojesi yok. zaten bu gunlerde bir oje cilginligi basladi bende, birkactane de Essie mi alsam diye dusunuyordum. Bu renk tam ustune geld :)…

    Berna

    Ağustos 24, 2010 at 2:40 pm

  3. >bu arada unuttum yazmayi, yuzugune de bayildim…

    Berna

    Ağustos 24, 2010 at 2:40 pm

  4. >Yuzuk- oje cok guzel olmus bayildim!

    Zuzu

    Ağustos 24, 2010 at 7:01 pm

  5. >Atolyekedi evet gercekten guzel. hem dayanikli hem guzel olmasi super zaten:)Berna eger oje cilginliginin baslamissa essieye sans verebilirsin hazir Turliye'de de satilmaya baslamisken.Yuzugumu ben de seviyorum, yaz basindan beri uydu uymadi demeden kulaniyorum.Zuzu sagol canim.

    tuguna

    Ağustos 25, 2010 at 2:07 pm

  6. >harika, turkuaz ojeyle turkuaz yüzük kullanma fantazim aklıma geldi yeniden🙂 kendime not, en kısa zamanda bir yüzük kapılıp china glaze'in for audrey'iyle denenecek.

  7. >deniz evet for audreyle de cok guzel olur, hatirlattigin iyi oldu birgun de onu surup bu yuzugumu takayim. ben de mercan rengi ojelerimle kullanmak icin mercan bir yuzuk istiyorum.

    tuguna

    Ağustos 26, 2010 at 7:44 pm

  8. >Yarı değerli yüzükle enfes olmuş canım

  9. >tesekkur ederim:)

    tuguna

    Ağustos 31, 2010 at 9:33 pm


Bir Cevap Yazın

