tuguna

Just another WordPress.com site

>Mim – Agustos Ayinda Kullandiklarim

with 4 comments

>

Makyaj Cantam harika bir mim dalgasi baslatti, bunlar da  benim cevaplarim. Yazarken cok eglendim hatta aylik bunu devam ettirmek istedim ama ben bir urunu sevince uzun sure kullaniyorum, -ozellikle ciltbakiminda- dolayisiyla her ay ayni seyleri yazmak istemedigimden ara ara yazmaya karar verdim:)

Yuz Yikama Jeli: Dermalogica Special Cleansing Gel
Tonik: Dermalogica Multi Active Toner
Nemlendirici: Dermalogica Active Moist
Peeling: Dermalogica Skin Prep Scrub
Maske: Dermalogica Skin Refining Masque ve Skin Hydrating Masque

Bunlardan suradaki yazimda detayli olarak bahsetmistim.

Gunes Kremi: Clinique Spf 50 Face Cream
Fondoten: Laura Mercier Moisturizing Foundation
Concealer: Laura Mercier Secret Concealer
Pudra: Laura Mercier Pressed Setting Powder
Bronzer:Lancome Star Bronzer
Aydinlatici: MAC ByCandelight MSF ve Revlon Bare It All Lustrous Lotion Peach Tease
Allik: MAC Instant Chic ve NARS Torrid
Ruj:MAC Made To Order
Gloss:MAC Nice To Be Nice ve Mimmy glosslarla MAC Euro Beat ve Phiff dazzleglasslar.
Eyeliner:MAC Fluidline ve Urban Decay Honey ve Stash goz kalemleri.
Rimel:MAC Plushlash

Written by tuguna

Eylül 8, 2010 9:36 am

mim kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >İyi Bayramlarrrr….

    annemineli

    Eylül 8, 2010 at 4:50 pm

  2. >tugunacim cok tesekkur ederim cevabin icin🙂

    Makyaj Cantam

    Eylül 20, 2010 at 6:43 am

  3. >Dermalogica her daım dogru bır urundur benım için ..

  4. >annemin eli gec bir cevap oldu ama tesekkurler:)MC ben tesekkur ederim sana:)Sezi aynne,kesinlikle bana da!

    tuguna

    Eylül 26, 2010 at 8:17 pm


Bir Cevap Yazın

