tuguna

Just another WordPress.com site

>China Glaze Sugar High (Up&Away Collection)

leave a comment »

>

Cumartesilerini klasik disarda gecirme rutinim bugun yaklasmakta olan grip ve hali hazirda cektigim bogaz agrisi sebebiyle sekteye ugradi. Zaten hava 14 derece bugun ve evde oturmak daha keyifli. Hava soguk olmasina ragmen ben hala bahari yazi hatirlatan ojeler surmeyi birakamadim. Essie’nin ve China Glaze’in sonbahar koleksiyonlarindan aldiklarimi da ara ara suruyorum ama canli renkleri biraz daha kullanasim var tirnaklarimda.

Bu ojeyi de severek kullaniyorum. Yapisi guzel, iki katta hatta becerikliyseniz tek katta bile hos, opak bir gorunus sagliyor. Dayanikli sayilir, top coat surmeden 3-4 gun yipranmadi. Rengi gordugunuz gibi cok cok bulunmaz degil ama guzel bir ciklet pempesi. Hafiften bir mercan tarafi da var. Ozellikle guneste turuncumsu duruyor ve ben o goruntuye bayiliyorum. O sicak tonu yakalamak icin epey fotograf cektim ama kapali havadan dolayi basarili olamadim.

Written by tuguna

Eylül 18, 2010 9:43 am

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

Bir Cevap Yazın

