tuguna

Just another WordPress.com site

>Essie Playa Del Platinum (Resort Collection)

with 13 comments

>

Essie Resort koleksiyonundan tam boy olarak aldigim diger oje buydu. Aslinda bu oje icin hicbir beklentim yoktu ama cok cok sevdim. Belki de benim cok fazla acik renk, zarif gorunen ojem olmadigindan bunu alinca sevindirik olmus da olabilirim. Her halukarda cok guzel bir oje bu. Bejimsi bir acik gri. Surumu kolay, kalici. Yine cok ince yapili bu da. Butun Essie’ler boyle mi bilmiyorum ama benim simdiye kadar denediklerim uc kat uygulamayi gerektirecek kadar ince yapili. Bu yuzden eger bir gun oje bitirebilirsem bu Essie olacak gibi gorunuyor.

Yalniz tirnaklarim bu ara o kadar sagliksiz ki anlatamam! Surekli kiriliyor, soyuluyor, kenardan deriler kalkiyor,yara oluyor vs vs. Manikur yapmak cok acikli benim icin su siralar. Vitamine ihtiyacim var gibi gorunuyor, uygun bir taneye baslayacagim, bakalim artik.

Bu arada bu ojeyle Zuzu’nun super bir gazete kagidi baskisi uygulamasi var, usenmesem birgun ben de deneyecgim.

Herkese sevgiler.

Written by tuguna

Eylül 29, 2010 8:51 am

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

13 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Buna ben de bayılıyorum, acayip güzel! Ee tabii sana çok yakışmış zaten. Şu an bendeki şişe yarısında =) Gelen giden bunu sürüyor ehehe.

    JustMakeup

    Eylül 29, 2010 at 11:38 am

  2. >Bende de geçen hafta PdP vardı, çok güzel, alışılmışın dışında rengi var🙂 Sende tabii daha güzel durmuş, benim ellerim de nc20-25 civarı, sarı tonlu, ne kötü sarı tonlu olmak bu arada😛 Bir de Essie'lerin top coat bile olmadan dayanıklı olmasına inanamıyorum, çok kalıcılar, kokusuzlar, verdiğim tüm parayı hak ediyorlar🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Eylül 29, 2010 at 1:43 pm

  3. >Ilk aldigim aman bu ne dedigim sonradan ask yasadigim renk =) Bayiliyorum her surdugumde mutlaka nedir bu renk diye soran oluyor =)Mutlaka denemelisin cok uzun zaman almiyor gazete baskilari bu renkte cok guzel durdu =)Link icin tesekur ederim =)

    Zuzu

    Eylül 29, 2010 at 9:40 pm

  4. >Bu arada cok yakin bir zamanda Umud Ali 2 yasinda olucak simdi gordum ayol nerdeyse 1 ay kalmis =)

    Zuzu

    Eylül 29, 2010 at 9:46 pm

  5. >süper renk dimi? herşeye de gidiyor, bayılıyorum :)bu arada cadı ölüsü çıktı, acccayip güzel, her kitap bir öncekini geçiyor, 1 günde bitirdim… bi şekilde alıp okuyabilsen keşke, bir sonraki kitap da çevirideymiş.

    inside the white wardrobe

    Eylül 30, 2010 at 11:51 am

  6. >Jm super valla, benimki de yariya ulasmasa da en azindan azaldi:)Marjocum kesinlikle dedigin gibi parasini hak ediyor, fircasi biraz daha kalin olsa hayatimin oje markasi Essie olabilirdi.Gercekten cok kaliteli.Bu arada benim ellerim de sari tonludur aslinda yahu.Zuzucum deiycem birrgun:) Evet Umudcuk iki olacak bir ay sonra ben de inanamiyorum:)inside the white wardrobe super renk cidden:) Bil bakalim ben su an ne okuduyorum? Cadi Olusu hehe:)Gecen hafta esimin kardesi Istanbul'a gitti, ona kitap siparisi verdim, dun gecti elime. Bitiririm ben de yarina sanirim:)

    tuguna

    Eylül 30, 2010 at 1:35 pm

  7. >al benden de o kadar..Acılen vıtananımm almam şart.Ojenın rengı çok kibarmış Bgendım ben ..

  8. >gecmis olsun sana da,ne olacak bu tirnaklar bilemiyorum.

    tuguna

    Ekim 2, 2010 at 8:18 pm

  9. >Bu ara en sevdiğim ton canım ama beyler çamur gibi buluyor nedense🙂

  10. >beylere kalsa sadece kirmizi oje ve french yapmak zorunda kaliriz:)gerci benimki alisti enterasan ojelerime:)

    tuguna

    Ekim 8, 2010 at 8:47 am

  11. >Benden de tam not!!!🙂

    MODA CADISI

    Ekim 11, 2010 at 9:09 am

  12. >bu ojeyi aldigimdan beri elimi dokunmadim! uzaktan cok garip geliyordu bana🙂 ama senin elinde cok cici durmus yahu, hemen kendiminkini deniyim :)bu arada vitamin dedin! bak bu sabah almam gereken vitaminimi hatirladim off off simdi icicem😀 tenk yuuu hehhee

    caramel macchiato

    Ekim 13, 2010 at 3:00 pm

  13. >Cadi benden de:)Caramel dene yahu,basta insanin ilgisini pek cekmiyor da sonradan favori oje oluveriyor:)

    tuguna

    Ekim 14, 2010 at 2:44 pm


Bir Cevap Yazın

