tuguna

Just another WordPress.com site

>Asos Alisverisim

with 12 comments

>

Asos cok sevdigim bir alisveris sitesi. Ozellikle kendi markasindan bir seyler almayi cok seviyorum. Bence gayet de kaliteli urunleri var.Simdiye kadar epey alisveris yaptim ve hic hayal kirikligi yasamadim. Kargosu ucuz, Hollanda’ya 3 euro.Turkiye’ye yanilmiyorsam 12 euro filandi sanirim. Bunlar benim eylul ayinda Asos’tan yaptigim alisveriste aldiklarim.Gordugunuz gibi ayakkabi ve canta aldim.Kiyafet alisverisimi internetten pek yapmiyorum cunku gerek duymuyorum. Ayakkabi ve canta almak cok daha keyifli. Alisveris yapacak olanlar icin yazmak istiyorum. Ben 38 giyiyorum ve UK-5 numara ayakkabi siparis ediyorum.

Bu babet benim sevdigim fakat aksesuar disinda baska bir seyde kullanmaktan hoslanmadigim leopar deseni ve kocaman igneli fiyonguyla begenimi kazandi. Babet bana cok cok az buyuk bana ama benim ayaklarim komik derecede incedir o yuzden babetler genelde cok hafif buyuk gelir bana.

Siyah bot bana tam geldi, topugu yuksek ama kalin oldugundan cok rahat. Bir tane daha bot begendim ama onu bir numara buyuk siparis etmek istiyorum cunku icine kalin corap giymek istiyorum kisin. Simdi baktim da zaten o botta benim numaram kalmamis, ya dedigim gibi bir numara buyuk alacagim ya da almayacagim.

Bu dolgu topuk pabuc da cok severek aldigim ve elime gecince cok sevdigim bir ayakkabi oldu. Benim ayakkabi dolabim bu tarz dolgu topuklu ayakkabilar konusunda zayif. O yuzden hevesle aldim. Fakat ben aldiktan bir hafta sonra ucte bir fiyatina indirime girdi, o da icimde derin bir yaradir:) Topugu yuksek ama dolgu oldugundan babet kadar rahat.

Canta Asos’ta her zaman satilan ve pek cok rengi olan bir urun. 21 euro gibi uygun bir fiyati vardi, aldigimdan beri kullaniyorum, cok memnunum. Askisi benim icinbiraz uzudu, kalcami filan geciyordu. Ben o kadar uzun olmasindan hoslanmadigimdan bir tamircide 5-6 cm kadar askisini kestirdim.

Simdilik sonbahar ayakkabi – canta alisverisim  budur. Bakalim devami gelecek mi:)

Sevgiler, iyi haftalar.

Written by tuguna

Ekim 11, 2010 10:42 am

alisveris, ayakkabi, canta kategorisinde yayınlandı

12 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Asos u bende çok seviyorum. Özellikle ayakkabı,çanta ve aksesuarlarına bayılıyorum.Hiç ayakkabı alışverişi yapmadım ama Asosun kendi markasının kalıpları nasıl sence ?

    mughetto

    Ekim 11, 2010 at 11:46 am

  2. >Hepsi çok güzel ama en çok dolgu topuk botları sevdim, hatta bayıldım. Güle güle giiiyyy ;))

    madammoda

    Ekim 11, 2010 at 11:53 am

  3. >cok güzel hepsi bayıldım.

    ''çokoprenses''

    Ekim 11, 2010 at 6:48 pm

  4. >Dolgu topuk sandaletlere bak bak şaşı oldum gene de bulamadım. Bi link vermen mümkün mü tugunacım?

    Kozmo

    Ekim 11, 2010 at 8:22 pm

  5. >mughetto kaliplari bence true size.babet cok cok hafif buyuk geldi bana ama o benim ayakklarim yuzunden.Digerleri tam geldi,tavsiye ederim.madammoda tesekkur ederim,benim de favorim o:)cokoprenses guzeller di mi:)kozmo al bakalim linkihttp://www.asos.com//Asos/Asos-Trinkett-Peep-Toe-Lace-Up-Wedge-Boots/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1064582

    tuguna

    Ekim 11, 2010 at 9:18 pm

  6. >güle güle kullan babetler çok hoşmuş siyah çantanın bej rengi var bende çok severek bütün yaz kullandım

    HERSHEYLER

    Ekim 11, 2010 at 9:24 pm

  7. >Tesekkurler Inci, bejini de mi alsam diye dusunmustum ben de alirken:)

    tuguna

    Ekim 11, 2010 at 9:35 pm

  8. >Uçu çık bootie ler harika gerçekten çok ışk aldıklarının hepsi güle güle kullan:)

  9. >cok tesekkurler sezgi:)

    tuguna

    Ekim 12, 2010 at 5:51 pm

  10. >Bende cok seviyorum asos'u. Hatta engel olmasam kendime her gun bir order verebilirim:) Cantayi almayi bende dusunmustum, bir dahaki orderi beklicek artik:) iyi gunlerde kullan yeni cicilerini

    arzu sonmez

    Ekim 13, 2010 at 3:56 am

  11. >ben hepsini begendim hepsini hepsiniiiii🙂 asostan bir ben kaldim alisveris yapmayan zateno_O gule gule kullan kuzum

    caramel macchiato

    Ekim 13, 2010 at 2:58 pm

  12. >arzu aynen ben de,hergun ayri bir sey begeniyorum.imkanim olsa her seyi alirim:)caramel sagol canim,ihtiyacin varsa kullan asos'u,gercekten basarili urunleri.

    tuguna

    Ekim 14, 2010 at 2:43 pm


Bir Cevap Yazın

