tuguna

Just another WordPress.com site

>Lazy Monday

with 6 comments

>

Dun uzun zamandir yasamadigim kadar uyusuk bir gun yasadim, cok da keyif aldim. Sabah ailecek kahvalti yaptiktan sonra esim bir koltuga ben bir koltuga uzanmis vaziyette tembellik yaptik.Sansliyim ki esim calismiyordu, yalniz basina tembellik yapmak yeterince keyifli degil:) Bir haftadir gecede 5 saat uyuyor olmamdan dolayi ogleden sonra  Umud’la beraber uykuya daldik ve tam aksamustu 17.30’a kadar uyumusuz. Tabi o saatten sonra o uyusuklukla yemek yap filan cok zor geldiginden ates bizi cagirdi ve fast food’a sardik.Biliyorum biliyorum,bence de zararli ama kirk yilda bir cosabiliyoruz fast food konusunda.

Eve dondukten sonra evimizin karsisindaki parka goturdum bebegimi.Hava aldik beraber, o oyun oynadi ben onun fotograflarini cektim.Eve gelince de bir damla azalmayan uyusuklugumuzla koltuklarimizdaki yerlerimizi aldik,aramizdaki tek enerji dolu kisi Umud otoparka donen salonumuzda o otobus senin,bu kamyon benim,su bisiklet berikinin seklinde oynadi da oynadi.

Kitap okudum uzun uzun, Atesle Oynayan Kiz’i okuyorum su an. Gece oglumuz uyuduktan sonra esimle film gecesi yapip; Ejder Kapani, Eyyvah Eyvah ve Soul Kitchen’i izledik. Hepsini sevdim ama bir Fatih Akin fani olarak Soul Kitchen’i izlerken cok cok keyif aldim. Muzikleri, pek cokca cekici buldugum oyunculari, ozgun konusuyla yine bir Fatih Akin lezzetindeydi.

Fotograflar dunden hatira, tembellesince giymeyi en cok sevdigim elbiselerimden birini giydim.Utu istemez, leke tutmaz,tam tembel isi.H&M’den almistim binlerce yil once.Bir de duz Topshop oxfordlarla son Ebay ganimetlerimden olan baykuslu kolye cok bile!

Simdi yemek yapip,oglumu parka goturup tum gece de ders calismaya calisacagim.

Bu arada Umudcuk son gunlerde ne zaman kizacagim bir sey yapsa ardindan gelip bu fotograftaki gibi minik dudaklariyla beni opuyor:)

Written by tuguna

Ekim 12, 2010 3:56 pm

bebegimiz, kitap, sinema, today's outfit kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >ay allahim yerim sizii yaaaa, anne ogul! ay pasaya bakk yahu :))) nazar degmesin muckkk

    caramel macchiato

    Ekim 13, 2010 at 2:55 pm

  2. >Şımarık şeyy seni.Tam yemelik olmuş bu annesi.Yaramazzz seniii.

    Ashley

    Ekim 13, 2010 at 4:19 pm

  3. >sewgılı tuguna blogunu sureklı takıp edıyorumda fılm ve kıtap konusunda zewklerımız aynı ısın ılgıncı aynı zamanlarda aynı seylerı okuyup ızlıyoruz.daha 1 hafta once soul kıtchenı ızldım.ayrıca ucurtma avcısı ve bın muhtesem gunesıde aynı zamanlarda okuyup bayıldık sanırım:)harry potterıda bayılıyordun dımı.

    DideM

    Ekim 13, 2010 at 6:42 pm

  4. >caramel sagol canim:) xoashley hem de nasil simarik ve yaramaz oldu:)Didem aa gercekten mi:) ne guzelmis sevindim valla:) evet ciddi bir harry potter faniyim ben de. supersin iyi ki yorum yazmissin:)

    tuguna

    Ekim 14, 2010 at 2:38 pm

  5. >h.p nin yeni filmini bol bol yorumlarız artık.iim sızlıyo cidden bitiyor diye.

    DideM

    Ekim 18, 2010 at 4:19 pm

  6. >cok tatlisiniz:)

    Rory

    Kasım 3, 2010 at 11:26 am


Bir Cevap Yazın

