tuguna

Just another WordPress.com site

>China Glaze Re-Frash Mint (Up&Away Collection)

with 3 comments

>

Gecen yil Chanel Jade ile birlikte patlayan ve nerdeyse her markada bulunan yesim rengi, acik yesil oje trendine ben de gecen ilkbahar bu ojeyi alarak dahil olmaya calistim. Aslinda benim bu renklerle aram cok iyi degil. Cok begenerek kullanmiyorum, kendi tirnaklarimda durusunu cok sevmiyorum vs. Gerci fotograflara bakinca fena drumadigini fark ettim ama olsun. Renk cok bulunmaz hint kumasi degil, buna cok benceyen pek cok oje bulabilirsiniz cesitli markalarda.

Ojenin renginden sonra yapisini da hic sevmiyorum. Hatta belki de bu renkle yildizimin barismamasinin nedeni bu berbat yapidir. Cok cok kremsi bir oje bu. Hatta kremsiden ziyaden kirecsi. Surdugunuz yerde kaliyor, dagilmiyor, minicik bir kotu surusu kocaman bir kusur gibi gosteriyor.Tek kat surseniz dalga dalga oluyor, iki kat surseniz kapkalin bir tabaka gibi duruyor. Yok sevmedim, alt tarafi bir oje olmasina ragmen insana cok fazla dert yaratiyor.

Tabi bunlar benim tecrubelerim,siz belki hic zorlanmadan kullanabilirsiniz bunu.

Written by tuguna

Ekim 13, 2010 2:10 pm

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Cok guzel renk ama her kiyafet ile yakismaz o yuzden ben kullanamam malesef.

    Black Pearl

    Ekim 13, 2010 at 2:54 pm

  2. >ben de essie ojelerde birinci katta ayni hissi paylasiyorum! 3. katta anca duzeliyor bende essie ojeler :S

    caramel macchiato

    Ekim 13, 2010 at 2:54 pm

  3. >black pearl aslinda ben kiyafete uygun olmasini onemsemiyorum ama ben de pek kullanmiyorum:)caramelcim bendeki essieler oyle degil bak.renge gore fak ediyor olsa gerek.

    tuguna

    Ekim 14, 2010 at 2:35 pm


Bir Cevap Yazın

