tuguna

Just another WordPress.com site

>Essie Demure Vixen (Summer 2010)

with 3 comments

>Ojelerden devam…:)

Essie’nin yaz koleksiyonundan aldigim tek oje buydu. Ben markalarin yazin cikardigi ojeleri pek begenemiyorum. Cok neon renkler oluyor yaz koleksiyonlarinda ve ben onlari pek sevmiyorum. Koca yaz almadigim kadar ojeyi sonbaharda aldim. Bu ara boyle zarif, kibar, “demure” ojelere bir ilgi duymaya basladigimdan bunu almak istedim. Yanar doner acik bir leylak rengi bazin icinde hafif morumsu incecik isiltilara sahip bu ojeyi gercekten begendim. Yapisi guzel, kolay suruluyor,klasik bir Essie oje olarak cok kalici ve yine klasik bir Essie oje olarak ince yapisindan dolayi en az uc kat uygulama gerektiriyor.

Renk super ama sanki benim ten rengimde pek guzel durmadi gibi geldi bana.Benden daha beyaz tenli birinde daha iyi gorunecegini dusunuyorum ama yine de kullaniyorum:)

Written by tuguna

Ekim 17, 2010 8:44 pm

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

3 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Bence güzel duruyor sende, belki alışık olmadığın içindir🙂 benim favori renklerimden biri, yakında mini DV'mi bitirirsem şaşırmayacağım🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Ekim 17, 2010 at 9:00 pm

  2. >bu gercekten cok guzelmis, bu rengi tuttum. Bi daha alacagimda bu tur renk alayim.

    Black Pearl

    Ekim 17, 2010 at 9:13 pm

  3. >Marjocum bilmiyorum ki guzel de muhtesem durmadi:) Ama kesinlikle benim de bitirme ihtimalim var.Black Pearl tavsiye ederim:)

    tuguna

    Kasım 8, 2010 at 12:25 pm


Bir Cevap Yazın

