tuguna

Just another WordPress.com site

>Umud Ali Iki Yasinda!

with 11 comments

>

Doguma su kadar kaldi, ay kirki bir ciksaydi, ilk disi cikti, emekledi, yurudu, konustu derkeeen benim kucuk sevgilim, minik prensim tam tamina iki yasina girdi. Her anne kendi bebegi icin bunlari soyler ama; cok sevimli, komik, bicir bicir yakisikli bir oglum var:)

Aksama kadar araliksiz konusuyor, durmadan soru soruyor, istekleri, merak ettikleri hic bitmiyor. En cok kuru fasulye-pilav, pizza ve tavuk yemeklerini seviyor. Hic peynir yemiyor, cok meyve yiyor. Etrafina hep gulucukler saciyor, oyun oynarken arada birden beni gorup “Anneee” diye bagirarark kosup sariliyor, yanaklarimdan, dudaklarimdan pek guzel opuyor uzun zamandir gorusmemisiz gibi. Yine her sabah uyaninca beni opup uyandiriyor, ben uyaninca boynuma sariliyor. Bazen de durduk yerde iki yas bunalimi krizlerine girip tepine tepine agliyor:)

Caillou ve Nijntje izliyor pek bayilarak. Kamyonlari, ucaklari, trenleri ve arabalari cok seviyor. Kitaplara bakmayi ve defterleri (hatta koltuk ve halilari da) karalamayi da! Hayvanlari cok seviyor, daha once gormedigi bir hayvan gorurse adini sorup ogrenen kadar tekrarlatiyor. Gecenlerde hayvanat bahcesine gittik beraber, kendini kaybetti sevincten:) Gunlerce evde maymunlardan, fillerden, ayilardan bahsetti.

Oglumuzun ikinci dogum gununde hep onun sevdigi seyleri yaptik. Trene bindik, Utrecht’e gittik. Istedigi tum oyuncakci, ivir zivir magazalarini gezdik. Kuslarin pesinden kostuk. Onun sevdigi yiyeceklerden yedik. Uzun zamandir oglumdan behsetmemistim ama gordugunuz gibi her sey ayni; hala en buyuk sevincim o!

Sadece iki yil once butun bir kafasi benim yanagim kadar olan bir minik insancigin birkac saat once “Hayir anneeaa kamyonumla uyumak istiyorum” diye bana cemkiren cocukla ayni kisi olmasi cok sasirtici:)

Written by tuguna

Kasım 3, 2010 11:59 pm

bebegimiz kategorisinde yayınlandı

11 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Boyle bakinca ne cabuk gecmis zaman!NIce mutlu senelere hep mutlu cok mutlu olsunDOgum gunu kutlu olsun

    serrose

    Kasım 4, 2010 at 4:27 am

  2. >Allah sağlıkla sıhhatle uzun ömürler versin oğluşuna.. pek tatlı maaşallah🙂

    cicibebe

    Kasım 4, 2010 at 6:03 am

  3. >canim ya ne guzel yazmissin, nice mutlu yaslara, saglikla hep beraber gecirin insallah.

    Makyaj Cantam

    Kasım 4, 2010 at 6:48 am

  4. >nice nice senelere canım ailece, umarım her yaşı böyle sağlıklı, mutlu ve sevgi dolu geçer… nice 2, 4, 10, 20, 40, 60 lar görmeni dilerim🙂

  5. >Zaman çok çabuk geçiyor gerçekten Begüm bile 6 aylık oldu:))) Umud'a nice mutlu yıllar, ailesiyle mutlu,huzurlu yıllar dileriz:)

    MISSRED

    Kasım 4, 2010 at 8:48 am

  6. >ay sizi yerim ben!nazar degmesin size🙂 nice nice mutlu hep beraber senelere insallah! ve ben bu erkeke bayiliyorummmm!

    caramel macchiato

    Kasım 4, 2010 at 9:34 am

  7. >guzel yorumlariniz ve iyi dilekleriniz icin her birinize tek tek tesekkur ederim, sagolun:)

    tuguna

    Kasım 4, 2010 at 7:34 pm

  8. >Ne çabuk geçmiş zaman, 2 sene olduğuna inanamıyorum! Hamile olduğunu ve doğum yapacağını forumda yazıyordun, ben de heyecanla bekliyordum🙂 Sonra doğum anını yazmıştın, çok duygulanmıştım. Dün gibi hatırlıyorum ben ama ne zaman bu minik yakışıklı büyüdü yahu🙂 Allah ikinize de sağlık ve uzun ömürler versin canım benim🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Kasım 4, 2010 at 8:51 pm

  9. >Marjocum bir de bana sor:) Inanamiyorum yahu gercekten ne cabuk! Sagol canim iyi dileklerin icin opuyorum seni.

    tuguna

    Kasım 4, 2010 at 10:46 pm

  10. >Umud Ali iki yaşında bizler ise çok yaşlandık.. O kadar sevgiyle büyüttün ki sen bu bıcırığı meyvelerini topluyorsun işte, çok sağlıklı ve mutlu bir umud görüyorum hep fotolarda. Hep böyle kalın, ikinizi de öptüm..

    JustMakeup

    Kasım 5, 2010 at 10:41 am

  11. >Jm hic sorma yaslandik cidden! Sagol canim biz de seni opuyoruz ve ozluyoruz.

    tuguna

    Kasım 8, 2010 at 12:24 pm


Bir Cevap Yazın

