tuguna

Just another WordPress.com site

>Son Alisverislerim

with 6 comments

>Ekim ayinda bir alisveris diyetine girdim. Aslinda ekonomi yapmak icin degil, cunku zaten cok pahali alisverisler yapmam ama alip alip giymedigim pek cok kiyafetim vardi. Hem onlari giymek istedim hem de neye ihtiyacim var anlamam lazimdi:) Ekimde bu diyetimi tek parca haric hic bozmadim, o da cok ucuzdu ve ihtiyacim olan bir parcaydi.

Iste diyetimi tek bozdugum parca bu H&M fermuarli etek. Simdiye kadar iki kez giydim bile.

H&M yuksek bel, puantiyeli etek. Puantiye beni cok mutlu ediyor.

H&M gri kayik yaka kazak. Bunu gorunce almak icin bir dakika bile dusunmedim cunku ayni modelin American Apparel versiyonunu uzun zamandir istiyordum. Onlarca kombin secenegi sunan boyle basic parcalari cok seviyorum.

H&M pudra rengi ince kazak. Bel kismi asimetrik ustleri pek severim, taytla filan giymek icin ideal.

H&M pudra rengi,siyah puantiyeli sal.

Topshop gul kurusu, bebe yakali bluz. Bunu internetten siparis ettim fakat transparan oldugunu bilmiyordum,sitesinde hic oyle gorunmuyordu ama yine de sevdim. Severek giyecegim.

Topshop beyaz, dantel detayli bluz. Ustteki yazdiklarim bunun icin de gecerli, transparan cikti ama yine de sevdim.

H&M gri minik ceket. Hava bunu tek basina giymek icin cok soguk ama olsun, bahari bekleriz.

H&M yesil elbise. Pek yesil insani degilimdir aslinda ama 29 eurodan 9 euroya dusunce aldim. Ustte durusu askida durusundan cok daha guzel sizi temin ederim:)

H&M fume palto. Bu sene her ne kadar devetuyu paltolar on planda olsa da benim gri tonlarinda bir seye ihtiyacim vardi.
 Ve H&M, Brigette Bijou yuzukler.

Ben bundan sonra bir iki kocaman bol,uzun kazak, deve tuyu palto, dolgu topuklu bot ve hosuma giden bir model bulursam bir pelerin istiyorum. Siz sonbahar icin neler aldiniz, neler alacaksiniz?

Written by tuguna

Kasım 4, 2010 1:27 pm

alisveris kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >güle güle kullan, hepsi de öçok kullanışlı parcalar🙂

    cicibebe

    Kasım 4, 2010 at 5:49 pm

  2. >Hepsi birbirinden güzel kuzum güzel günlerde kullan! En çok Topshop bluza bayıldım❤

    JustMakeup

    Kasım 5, 2010 at 10:37 am

  3. >gule gule kullan… nihayet h&m gorunce ic gecirdigimiz, sadece yurdisi seyehatlerinde begendiklerimizi toplayabildigimiz bir marka olmaktan cikiyor… sendeki bu guzel parcalari gorunce, cumartesiden itibaren artik gidip alabilecek olmak daha bi hosuma gitti… sevgiler…

    KIRMIZI

    Kasım 5, 2010 at 3:28 pm

  4. >cicibebe tesekkur ederim:)Jm onu ben de sevdim,sagol kuzum.kirmizi tesekkurler,evet nihayet acildi oraya da.gec bile kalmisti hatta!

    tuguna

    Kasım 8, 2010 at 12:23 pm

  5. >Gri H&M bende de var, çok giyiyoeum foto çekmesem de, pembe seffaf gomlekte guzelmiş, güle güle giy hepsini.

    MODA CADISI

    Aralık 27, 2010 at 4:11 pm

  6. >tesekkurler cadi🙂

    tuguna

    Aralık 27, 2010 at 6:12 pm


Bir Cevap Yazın

