tuguna

Just another WordPress.com site

>Favori Hirka Ve Elbisem

with 4 comments

>Oncelikle herkese iyi bayramlar, benim icin pek bir sey degismiyor bayramlarda ama sizikini kutlayayim:) Yine derse gidiyorum,calisiyorum..Bayram gelmis neyime durumum var yani..Noelde siz calisir ben yatarken intikamim aci olacak:P

Ben elbise giymeyi cok severim, onceden de yazmistim sanirim.Ozellikle sonbaharda elbise-hirka-corap uclemesiyle yasayabilirim. Bu fotograflardaki elbisemi taa hamileyken almistim, kocaman gobegimle giymeyi cok severdim.

Hatta bakin son uc fotografta 8 aylik hamileyken bu elbiseyi giymisim, paylasmak istedim:) Hirkam da ayni sekilde ustumde paralanmaya yuz tutan cok sevdigim bir parca. Her seyin ustune giyip gunu kurtariyorum ben.

Elbise ve Hirka:H&M

Sizin boyle cok sevdiginiz, eskise de giydiginiz kiyafetleriniz neler?

Written by tuguna

Kasım 16, 2010 1:38 am

today's outfit kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Benim bir tane siyah beyaz elbisem var. Hem cok kullanisli, hem de zayif gosteriyor :)Benim de uniforma yapabilcegim bi o var sanirim.

    Demet

    Kasım 17, 2010 at 2:26 pm

  2. >bu nasıl bir 8 aylık hamile göbeği! off ben de böyle olurum umarım, çok özendim🙂

    inside the white wardrobe

    Kasım 23, 2010 at 8:36 am

  3. >Maaşallah 8 ay mı?sadece biraz fazla yemiş göbiş gibi duruyo🙂

    Aktuelmoda

    Aralık 11, 2010 at 12:36 pm

  4. >yanlış mı anladım ..o fotolarda hamilesiniz çok şasırdım🙂 aayyy çok tatlısınızzz yahu🙂 maş.

    habinos

    Şubat 10, 2011 at 7:25 pm


Bir Cevap Yazın

