tuguna

Just another WordPress.com site

>China Glaze Emerald Fitzgerald (Vintage Vixen Collection)

with one comment

>

Yine uzun bir aradan sonra herkese merhaba! Blog yazma isi bana gore degil sanirim artik kabul etmeliyim, cok useniyorum su aralar yine yazmaya da okumaya da.Boyle durumlarda kisacik oje postlari ilac gibi geliyor. Gectigimiz sonbaharda en sevdigim ojelerimden biri bu ojeydi. Ben pek mavi-yesil-sari renk oje insani degilimdir aslinda ama garip bir sekilde bunun durusunu sevdim. Elleri beyaz gosteren, dayanikli, surumu kolay, kolay temizlenen, tek katta bile rengini veren guzel bir oje bu.

Rengini de icinde piriltilar bulunan ordek basi yesili diye tanimlayabiliriz sanirim. Icindeki piriltilar burdaki kapali havada pek belli olmuyor, idare edin. Oje demisken gecen haftalarda Turkiye’ye gittim geldim ve en sevdigim ojelerimden biri olan Essie-Playa Del Platinum ojem cantada kirilmis:( Ebayden yeniden almali.

Written by tuguna

Aralık 27, 2010 1:36 pm

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >bu koleksiyondan favori rengim buydu, çok sevdim ben de🙂


Bir Cevap Yazın

