tuguna

Just another WordPress.com site

>Yeni Bir Yil

with one comment

>Herkese merhaba;

 

 

Ben yeni yilmis, dogum gunuymus pek onemsemeyen biri olsam da kutlamaktan,eglenmekten de pek geri kalmiyorum. Disarda yapilan gurultulu kutlamalar, cocuklu biri olarak bana pek hitap etmediginden genelde evde sevdigimiz insanlarla, sevdigimiz muzikler ve sevdigimiz yiyecekler esliginde eglenmek daha cazip. Bu yil da gelenek degismedi, haftasonu esimin ailesinin evinde yedik ictik,dinlendik. Esimin annesi super yemekler yapar ve ben ordayken koltuktan kalkmama bile izin vermez. Sagolsun ben koltukta dinlenip kitap okurken onume yemekler,cerezler,meyveler siralar. Hani zahmet etmesin, otursun dinlensin isterim, mahcup da olurum ama hemen susturur. Bu haftasonu da kesin bir kilo almisimdir yaninda.

 

Bu yaziyi yazdim ama Turkiye’den sanirim bloglara yine erisilemiyormus, dolayisiyla kendimi duvara konusuyor gibi de hissetmiyor degilim😀 Herkese cok guzel bir yil diliyorum.Bu arada yaziyi okuyabilenler sizin yilbasi geceniz nasildi?
Elbise:H&M
Ayakkabi:Nine West
Elbisemi yeni aldim, bununla birlikte gecen ay yine bir alisveris aski icindeydim, sanirim yine bir toplu gosterim postu yapacagim.

Written by tuguna

Ocak 2, 2011 3:30 pm

bebegimiz, today's outfit kategorisinde yayınlandı

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Fotograflar cok guzel Sizin de yeni yiliniz kutlu olsunelbise cok yakismis :)alisveris postunu bekliyorum🙂

    serrose

    Ocak 2, 2011 at 4:25 pm


Bir Cevap Yazın

