tuguna

Just another WordPress.com site

>Last Purchases and Some Gifts

with 6 comments

>Herkese merhabalar..

Aralik ayinda maalesef uzun sayilamayacak bir Turkiye gezim olmustu, ailemle arkadaslarimla hasret gidermeye calistim ama hic yetmedi. Firsat bulursam havalar biraz isininca yeniden yola dusmek niyetindeyim, bakalim:) Turkiye’ye geldigimde biraz alisveris yapmistim, biraz da dondukten sonra yaptim, birkaci da ailemden hediye geldi ben de sizlerle paylasmak istedim.

Omuzlari tul detayli konyak rengi ust H&M.

 Fume rengi saten fiyonklu ust Zara.

Siyah saten kollari dantel detayli ust H&M. Kimsenin yeterince siyah tisortu-bluzu yoktur!!

 
Ust kismi pudra rengi dantelden, etegi denim kumastan elbise Koton. Turkiye’ye her geldigimde Koton’a gidiyorum, cok seviyorum.

 Yine kimsenin yeterince siyah hirkasi olamayacagindan alinmis uzun bir siyah hirka. H&M’den.

Bu elbisemi gormustunuz aslinda, H&M.

Babamin hediyesi aviator deri ceket Koton.

Kaynannemin hediyesi H&M kirmizi palto. Oldu bitti bir kirmizi palto almak isterdim, buna kismetmis.

Pudra rengi gul kabartmali canta. H&M.

 Kendini Mulberry Alexa zanneden bu kahverengi postaci cantasi da H&M. Bu tarz bir de siyaha ihtiyacim var!

Turkiye’ye gelince asla Mavi’den jean almadan donmem. Bu sefer bu gr skinny olani sectim.

Siyah skinny bir pantolona ihtiyacim vardi. LTB’de buldum, memnunum.

Bu cici saat kolyemi Ebay’den bikac dolara aldim. Hem de saati gercekten calisiyor🙂 Ebayde super takilar var, ilginizi cekerse bi karistirin.

Anahtar kolyem Koton.

Bu cici firfirli kat kat kirmizi etek H&M’den.

Pudra rengi firfirli ust H&M. Bu saka gibi 3 euroya dusmustu. Kahvesini de almadigima pismanim, kalmis midir acaba?😛

Soyle bir baktim da kirmizi, pudra ve firfir benim alisverisimin ozeti olmus:) Sizde son durum nedir, ne aldiniz ne sattiniz?

Written by tuguna

Ocak 18, 2011 9:16 pm

alisveris, canta kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Hatun sen çok zevklisin ya =) Çanta çok güzel bence, ben de bir bakayım ona. Öpüyorum seni!

    JustMakeup

    Ocak 19, 2011 at 7:45 am

  2. >Sagol canimcim:) Bak valla ben cok memnunum.. operim.

    tuguna

    Ocak 19, 2011 at 12:35 pm

  3. >Güle güle giy, benim aldığım çantanın siyahı var H&M'de🙂.

    MODA CADISI

    Ocak 24, 2011 at 3:04 pm

  4. >tesekkurler cadi..sanirim onu alicam ben de.

    tuguna

    Ocak 26, 2011 at 12:31 am

  5. >özellikle fiyonklu H&M bluzunu sevdim. Annemin gencken gidyiklerini animsatti birden, bende cok begenirim o tarz modelleri!Gecmis olsun bu arada, umarim iyilesirsin yakinda!Nesli

    Styleseeking Zurich

    Ocak 26, 2011 at 10:06 am

  6. >cok tesekkur ederim Nesli..

    tuguna

    Ocak 26, 2011 at 10:15 am


Bir Cevap Yazın

