tuguna

Just another WordPress.com site

>Essie In Stitches (Fall 2010)

with 6 comments

>

Essie’nin sonbahar koleksiyonunda cikardigi renklerden biri bu arkadasti. Yapisi cok guzel, tum Essie ojeler gibi kalici, cok hizli kuruyor. Rengi orta tonda bir gul kurusu. Oldukca klasik, zarif ve hos bir renk fakat ayni oranda da demode bence😛 Biraz anne rengi aslinda. Olsun yine de seviyorum bu ojeyi ama kabul etmem lazim ki benim tenime yakisan bir renk degil bu. Nedense benim ellerimde kaybolup gidiyor bu oje. Belki de bu yuzden her seferinde kotu suruyorum bi ojeyi. Fotograflarda gordugunuz gibi yine oyle olmus.

Written by tuguna

Ocak 26, 2011 12:50 pm

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Bence çok güzel bir renk, hiç de demode diil😛 Yüzüğe de bayıldım ojeye de🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Ocak 26, 2011 at 11:19 pm

  2. >renk guzel de marjocum bende guzel durmadi ondan bidi bidi yapiyorum:P

    tuguna

    Ocak 26, 2011 at 11:31 pm

  3. >Fotograflarda çok güzel duruyor. Ama güldüm anne rengi demene (((:

    Vespa GirL Make Up

    Ocak 27, 2011 at 8:14 am

  4. >:) ama cidden oyle degil mi:P

    tuguna

    Ocak 27, 2011 at 3:16 pm

  5. >resmen ojenin katolog çekimini yapmışsın.pozlar şahane:))

    keyf_i sibel

    Şubat 14, 2011 at 1:25 pm

  6. >aa tesekkur ederim, begenmene sevindim:)

    tuguna

    Şubat 14, 2011 at 2:23 pm


Bir Cevap Yazın

