tuguna

Just another WordPress.com site

>Loreal Voliminous Mascara

with 12 comments

>

Bir suredir kullandigim rimel budur. Baslangicta sevip sevmdigimden emin degildim, gerci hala emin degilim. Sevdigim ve sevmedigim taraflari esit sekilde mevcut. Kabi guzel, ucuz, vaad etttigi dolgunlugu veriyor. Fakat cok acbuk topaklaniyor ve kat kat surmeye cok uygun degil, hemen kirpikleri birbirine yapistiriyor. Ben zaten tek kat surer birakirim derseniz problem degil ama ben gibi hizinizi alamiyorsaniz ugrastirici olabiliyor. Bir de sanirim benim salakca bir tercihle carbon black rengini almis olmamdan dolayi gun icinde toz halinde goz altlarima dokuluyor. Bir de en nefret ettigim ozelligi, goz makyaji temizleyiciyle temizleme, makyaj temizleme mendiliyle silme ve ardindan jelle yuzumu gozlerim de dahil yikama islemlerinden sonra bile goz altlarimda siyah siyah bulasmis olarak kaliyor. Sanirim bu da carbon black olmasindan dolayi. Ben soyleniyorum ama Jm bunu cok seviyor, En iyisi denemeniz.

Sevgiler.

Written by tuguna

Ocak 27, 2011 3:13 pm

drugstore markalari, rimel kategorisinde yayınlandı

12 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >birincisi o bebis ne kadar tatli🙂 masallh🙂 ikincisi fotograf harika olmuss🙂

    Kendimce Moda G

    Ocak 27, 2011 at 6:18 pm

  2. >tesekkurler, sagolun:)

    tuguna

    Ocak 27, 2011 at 6:44 pm

  3. >Kirpiklerine bayılıyorum!🙂 Bunu sanırım caramel de çok seviyordu. Ben sevemedim, favorim hala telescopic🙂

    Marjo on makeup frenzy

    Ocak 28, 2011 at 12:08 am

  4. >Bendeki sanırım daha değişik bir versiyonu, ambalajı farklı geldi bana. O kadar çok çeşidi var ki bunun, insan hangisi nedir anlamıyor bir süre sonra:/ Evet ben bayılıyorum ama nefret edeni de çok. Sebebini anlayabiliyorum aslında, biraz uğraştırıyor, kirpikleri yapıştırabilir ama sonuç benim için herzaman harika =)

    JustMakeup

    Ocak 28, 2011 at 7:44 am

  5. >Loreal'in bütün rimellerini denedim sanıyordum ama bunu atlamışım, bir de bunu deneyelim:)

    Elvan

    Şubat 3, 2011 at 9:28 am

  6. >l'orela'in maskaraları çok kaliteli. ben de duoble extension ve telescopic kullandım,çok memnun kaldım,bu da çok güzel sonuç vermiş görünüşe göre

    DERYA

    Şubat 9, 2011 at 2:32 pm

  7. >Gözlerin güzel her rimel yakisir sana.=) Bu arada özlemisim seni yorgunluktan ugrayamadim kusura bakma. Öpüyorum canim

  8. >Marjo tesekkur ederim oncelikle. Telescopic ben dedenemistim aslinda ama sevmis miydim hatirlayamadim simdi, yeniden almali :DJm sen uzmansin kuzum seni ugrastirsa nolcak, ben becereiksizim ondan sanirim:P fena bulmadim ama ben nefret etmedim.Elvan bakalim sen sevecek misin.derya lorealin maskaralarini ben de kesinlikle basarili buluyorum, ozellikle fiyatina gore.Eda tesekkurler canim, rica ederim hepimiz ayni durumdayiz.

    tuguna

    Şubat 9, 2011 at 10:47 pm

  9. >silip çıkarması biraz zor fakat ben de bu rimeli çok seviyorum. ekrar tekrar aldığım yegane rimel.

    Takhisis

    Şubat 10, 2011 at 12:46 pm

  10. >takhisis kesinikle dedigin gibi silip cikarmasi zor, demek sen de sevenlerdensin:D

    tuguna

    Şubat 10, 2011 at 9:00 pm

  11. >Gözler şahane, rimel bahane canım😉

    fundaceyhan

    Şubat 15, 2011 at 11:24 am

  12. >:))) cok tesekkurler.

    tuguna

    Şubat 15, 2011 at 1:31 pm


Bir Cevap Yazın

