tuguna

Just another WordPress.com site

>Essie Limited Addiction (Fall 2010)

with 5 comments

>

 

Ben bikac yil oncesine kadar flormar, golden rose vs ayari markalarin ojelerini kullanirken; gerek renk cesitsizliginden – gerci artik bu markalar da cok farkli ve guzel renkler cikardi- gerekse ojede o donemki zevkimle klasik sevmemden cok fazla kirmizi tonlu oje surerdim. ( Bu cumleyi bitirebildigim icin mutluyum:P) Sonralari China Glaze, Opi , Essie gibi markalara bulasinca kirmizi ojelere bakmaz oldum. Birkac ay once bir baktim ki evde bir tane bile kirmizi ojem yok. Kirmizimsi, bordomsu, pembemsi gibi kirmizilarim vardi ama tam bir kirmizi ojem yoktu. E ilac icin bir tanecik bari olsun deyip o siralarda yeni cikmis olan bu ojeyi aldim. Cok cok sevdim. Tam bir kirmizi, mavi alt tonlu ve elleri cok beyaz gosteriyor. Jelimsi bir bitisi var ve cok parlak duruyor. Klasik Essie kalitesinde, cabuk kuruyan, kolay surulen, dayanikli, super bir oje bu. Ayrica adindaki kelime oyununu da cok seviyorum🙂 Eger kaliteli bir kirmizi ojeye ihtiyaciniz varsa hic dusunmeden bunu alin derim.

Written by tuguna

Şubat 14, 2011 10:01 pm

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Ben de dün çoook uzun bir sürenin ardından kırmızı oje sürdüm =) Aynen senin dediğin gibi unutmuştuk resmen. Bu da süpermiş, zaten senin tırnaklara ne sürsen yakışır maşallah.

    JustMakeup

    Şubat 15, 2011 at 6:49 am

  2. >yüzüklerin çok şirinmiş,uzun ince parmaklara yakışmış

    rebeltakipte

    Şubat 15, 2011 at 4:08 pm

  3. >jm'cim tesekkur ederim, iyi yapmissin valla valentine'a kirmizi yakisir:)rebel cok tesekkur ederim:)

    tuguna

    Şubat 16, 2011 at 9:42 pm

  4. >ojeninin rengide ellerinde çok güzel. Ojeyi bir yerde gösterende tırnak yapısı ellerin güzel olmasıdır diye düşünüyorum :))

    iremmiss

    Şubat 17, 2011 at 3:03 pm

  5. >iremmiss tesekkur ederim🙂 ojenin rengi guzel gercekten.

    tuguna

    Şubat 17, 2011 at 3:09 pm


Bir Cevap Yazın

