tuguna

Just another WordPress.com site

>China Glaze – Foxy (Vintage Vixen Collection)

with 5 comments

>

China Glaze ve Essie son zamanlarda en cok alisveris yaptigim oje markasi statusunu Opi’dan devraldi. Zaten blogda da gordugunuz gibi uzun zamandir Opi’den bahsetmiyoruz. Aslinda hala Opi ojeleri cok cok seviyorum ama neredeyse bir yildir hosuma giden guzel renkler bulamadim Opi da. Birkac oje aldim size gostermedigim, onlara da zamanla yer veririm umarim. China Glaze son bir yildir beni cok mutlu eden koleksiyonlar cikariyor. Gecen yil ilkbaharda cikan Up&Away’den sonra sonbahar koleksiyonu olan Vintage Vixen da begenimi kazandi. Bu oje de o koleksiyondaydi.

Inanilmaz guzel bir sonbahar rengi bu oje. Bakinca aklima direkt kurumus yapraklar geliyor, oyle harika. Kizil-kahve bir bazin icinde minicik turuncu, kizil, bakir isiltilar mevcut. Isil isil kadife gibi gorunuyor tirnakta. Yapisi ve yogunlugu cok guzel, kolay suruluyor. Iki katta tam kapaticilik sagliyor, hatta tek katta bile. Tek sorun biraz gec kuruyor ki bu da cogu isiltili ojede nedense mevcut. Bir deee maalesef cabuk yipraniyor, bir Essie gibi gunlerce yepyeni kalmiyor. Ikinci gun bile uclarda hafif yipranma belirtileri vardi benim ojemde. Belki bulunmaz bir renk degil ama cok cok guzel.

Bu koleksiyondaki renklerden biri olan Emerald Fitzgerald icin sizi suraya alalim.

Written by tuguna

Şubat 19, 2011 8:28 pm

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Ben bu tarz renkleri kendimde bir türlü beğenemiyorum ama başkası sürünce ne güzel diyorum :)ojeli günler😉

    Oje Delisi : )

    Şubat 20, 2011 at 6:55 am

  2. >aslinda herkese yakisacak kolay bir renk bence, belki alismadigindandir:) ben de soft renkleri kendimde begenemiyorum mesela:Sbil mukabele:)

    tuguna

    Şubat 20, 2011 at 12:16 pm

  3. >rengi çok tatlı gerçekten..bu arada herkesi ve blog sahibesinide bloğuma beklerim..http://sutlugofret.blogspot.com/

    Siyah Süt

    Şubat 21, 2011 at 5:10 pm

  4. >bu tonları çok beğeniyorum çok güzel. Fakat hamilelik ve emzirme dönemi derken 2 yıldır toplasam 4 kez oje sürmüşümdür ne yazık :))

    iremmiss

    Şubat 21, 2011 at 8:47 pm

  5. >siyah sut tabi bakarim bloguna:)iremmiss o donemi bilmez miyim, az kalmis ama sbaret🙂

    tuguna

    Şubat 21, 2011 at 9:02 pm


Bir Cevap Yazın

