tuguna

Just another WordPress.com site

>Essie Little Brown Dress (Fall 2010)

with 11 comments

>

Ojelere devam.. Yine Essie’ye dondum🙂 Yine gectigimiz sonbaharda cikan ojelerden biri de bu. Bu arada Essie’nin sonbahar koleksiyonu gercekten cok guzel, hani almayi dusunuyorsaniz mini setlerden filan hic suphe etmeden alin. Ben koleksiyondaki alti rengin besini aldim ve her birini ayri ayri sevdim. Bu kopkoyu kahverengi ojeyi de pek bir sey beklemeden almistim ama durusuna bayildim. Yine jelimsi bir yapisi var ojenin, ki sanirim bu yuzden cok parlak duruyor tirnakta, neredeyse ayna gibi. Yapisi guzel, bu kez cok ince yapili degil. Ben bu fotograflarda iki kat surdum, yeterli oldu. Bir de tirnaklarima baktikca aklima bitter cikolata geliyor, aslinda sevmem ama canim cekiyor🙂 Evet buldum bitter cikolata rengi bu oje, siyaha alternatif ariyorsaniz bakabilirsiniz.

Koleksiyondaki diger ojelerden Limited Addiction ve  In Stitches de bir tik uzaginizda😛

Written by tuguna

Şubat 23, 2011 3:11 pm

NOTD, tirnak kategorisinde yayınlandı

11 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >ben de bayılıyorum bu renge matte about you ile şahane oluyor tavsiye ederim o zaman iyicene çikolata gibi duruyor🙂

    hersheyler

    Şubat 23, 2011 at 3:27 pm

  2. >eveeet sende gormustum mat halini, cok begendigimi hatirliyorum:)

    tuguna

    Şubat 23, 2011 at 3:34 pm

  3. >hakkaten çok güzel bir de kendine yakışan renkleri çok iyi seçiyorsun. Yüzüklede bütünleşmiş yüzüğüde çok beğendim

    iremmiss

    Şubat 23, 2011 at 6:37 pm

  4. >Ne kadar güzel bir renkSana da çok yakışmış

    Kitapçı Kız

    Şubat 23, 2011 at 7:47 pm

  5. >iremmis ve kitapci kiz tesekkur ederim her ikinize de:)

    tuguna

    Şubat 23, 2011 at 8:35 pm

  6. >Sana yakışmayan bir renk var mı kuzum?!

    JustMakeup

    Şubat 24, 2011 at 8:12 am

  7. >olmaz olur mu kusum, pastel tonlar korkunc gorunuyor mesela bende🙂

    tuguna

    Şubat 24, 2011 at 9:54 am

  8. >güzel bir renk!Deryahttp://modaderyasi.blogspot.com/

    DERYA

    Şubat 24, 2011 at 2:51 pm

  9. >oyle🙂

    tuguna

    Şubat 24, 2011 at 2:59 pm

  10. >diğer renkleride görmek isteriz sevgiler..bloğumada beklerim :)http://sutlugofret.blogspot.com/

    Siyah Süt

    Şubat 25, 2011 at 9:50 am

  11. >kullandikca yayinlayacagim:)gelirim tabi.

    tuguna

    Şubat 25, 2011 at 4:57 pm


Bir Cevap Yazın

