tuguna

Just another WordPress.com site

>Clinique Exfoliating Scrub

with 4 comments

>

Benim oldu bitti Clinique markasina karsi bir merakim vardir ama neredeyse hicbir urununu kullanmamistim. Her seferinde niyetlenip bir iki urun yorumu okumaya kalksam Mua’deki yuzumu sivilce basti yorumlari beni korkuttu ve Dermalogica’ya pasa pasa donus yaptim. Sonunda gecen yaz iyi yorumlar okudugum bir gunes kremi satin alarak bu markaya bir adim attim ve kremden cok memnun kaldim, baska bir postta bahsedecegim ondan da. Bu cesaretle peelingim bitince her zaman kullandigim Dermalogica – Skin Prep Scrub yerine bu urunu siparis ettim, yine bununla ilgili de iyi yorumlar okumustum.

Bu peelingi sevmeye epey calistim ama maalesef sevemedim. Cok kotu diyemem kesinlikle ama benim beklentilerimi karsilamadi. Ben guclu peeling severim cunku gozeneklerimin tertemiz olmasindan hoslanirim. Bu peeling yeterince guclu hatta fazla guclu, yuzumu ovalarken acitabiliyor bile ama sonradan yuzume dokununca o bebek poposu purusuzluk durumunu hissedemiyorum ben. Benim bu urunu secme nedenlerimden biri de gramaj olarak Skip Prep Scrub’tan fazla ama fiyat olarak daha az olmasiydi fakat nedense butun yuzum icin eski peelingimden cok daha fazla bir miktar gerekiyor ve digerinden daha cabuk bitiyor, bu durumda ekonomik oldugundan bahsedemiyorum. Bir de benim icin ennnn rahatsiz edici tarafi cok keskin bir mentol-nane kokusuna sahip olmasi. Bu koku beni o kadar rahatsiz ediyor ve gozlerimi siki siki kapattigim halde yakiyor ki urunu hemen durulayip yuzumden arindiriyorum ve yuzum yeterince temizlenmemis oluyor! Sanki yuzumu icinde granul olan bir dis macunuyla ovaliyormusum gibi hissettiriyor. Eger cok yagli bir cildiniz varsa ve bu tarz ferahlik veren urunlerle araniz iyiyse sevebilirsiniz ama ben yeniden almayacagim.

Kesin seversin dediginiz Clinique onerileriniz varsa acigim:)

Written by tuguna

Mart 11, 2011 5:15 pm

cilt bakimi kategorisinde yayınlandı

4 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Cilt alerjimden dolayi ben sadece Clinique urunu kullanabiliyorum =) Nerdeyse butun markalari denedim cok pahali da, ekonomik, high end hepsi bir tek Clinique iyi geliyor.Yuz yikama jeli, tonigi, yeni bir anti aging gunduz kremi aldim cok iyi, all about eyes goz kremi hepsinden cok memnunum herhalde clinique ve ben 10 senedir ayrilmadik =)

    Zuzu

    Mart 11, 2011 at 9:17 pm

  2. >Cilt bakimi cok ilginc zaten Zuzum birine iyi gelen birinin cildini mahvedebiliyor filan. All about eyes'i cok duyuyorum, goz kremi kullanmiyorum aslinda ben ama birkac yila baslarsam onunla baslayacagim sanirim.

    tuguna

    Mart 15, 2011 at 11:15 pm

  3. >@zuzu the body shop'un alerjisi olanlar icin ozel reyonu var oradan bir suru sey bulabilirsin.@tuguna Bu clinique'in scrub'unu ben de kullandim ama cok sert geldi. Cilde zarar verebilir, ustelik tube'da cok geldi kullan kullan bitmiyor en sonunda bende esime verdim. Erkek cildi o kadar hassas degil o yuzden o kullansin diye dusundum.Clinique'in dramatically different moisturizing gel'ini pek begeniyorum. Gercekten nemlendiriyor ama bu yuz kremi degil, kremin oncesinde kullaniliyor. Ben cok cabuk bitirdigim icin simdilik baska seyler kullaniyorum.Bu arada Annayake'nin scrub'unu kullaniyorum o guzel cok sert degil, gayet yumusak bir sekilde peeling yapmis oluyorsun.

    Black Pearl

    Mart 17, 2011 at 9:33 pm

  4. >Inci'cim kesinlikle haklisin cook sert bi scrub, ben guclu scrub sevmeme ragmen bana bile fazla geldi ama ben boyutu konusunda sikayetci degilim cunku hakikaten elimin ayari yok, her sey cabucak bitiyor bende! DDMG'yi biliyorum ama hic denemedim, o urunle ilgili hep insanlar beni korkuttu sivilce yapti filan diye ama en guzeli kendin denemek galiba. Annayake'yi kullanmadim ama aklima yazdim, tavsiyn icin tesekkur ederim:)

    tuguna

    Mart 17, 2011 at 10:39 pm


Bir Cevap Yazın

