tuguna

Just another WordPress.com site

>New In

with 5 comments

>Herkese merhaba, yine bir alisveris yazisi daha… Su gunlerde bir giyecek hicbir seyim yok sendromu yasiyorum havalarin kis mi bahar mi ne idugu belirsizliginden olsa gerek. Bunlar da dolabima son katilan parcalar.

Bu uc bluz Zara’dan.

Bu iki gri canta Asos’tan. Benim cektigim fotograflarda cantalar pek bir ecis bucus cikmis ama idare edin:) Bu yuzden de orjinal fotograflari ekleme geregi duydum.
Bu lacivert tunik yine Asos’tan.
Sapka C&A’dan.
Bu hirkami pek sevgili kayinvalidem elleriyle ordu, coook sevdim.
Siyah postaci canta, H&M’den.
Zara gri babet.
Gri Graceland babet. Bu ay gri ayakkabi ve canta almazsam olucem hastaligina tutuldum sanirim.
Siyah straples mini elbise C&A. Bu hediye geldi.
Bu elbiseyi gecen sene bu zamanlar H&M Garden koleksiyonundan almistim ve tam da o siralarda tasinma durumumuz olmustu. Ve ben bu elbiseyi o gunden bu yana bulamadim evin icinde! Sonradan dedim ki herhalde tasinirken yanlislikla attim filan. Ama birkac gun once tesadufen buldum da evde sevindirik oldum:)
Yuzukler Bijou Brigette.
Bu sapka seklindeki sac tokasi Ebay’den.
Kolyeler yine Ebay’den.
Simdi yolda olan bir Zara bir de Asos siparisim var ama onlar da baska bir alisveris yazisina artik…Herkese sevgiler, bir de su aptal blogspot engeli kalksin artik oyle degil mi!!

Written by tuguna

Mart 14, 2011 2:21 pm

alisveris kategorisinde yayınlandı

5 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >Hepsi çok güzel ama ben en en çok Asos'un çantalarını beğendim🙂 Güle güle kullan hepsiniii :))

    What's Next

    Mart 14, 2011 at 2:37 pm

  2. >güle🙂 kullan tatlım🙂 benim gözüm zara dan aldığın bluzun yakasında kaldı🙂 muckkk

    habinos

    Mart 14, 2011 at 7:53 pm

  3. >Coook tesekkur ederim, daha guzelleri sizin olsun:)

    tuguna

    Mart 15, 2011 at 11:14 pm

  4. >hepsi şahane gözüküyor ay bayıldım vallahi. kolyeleri aldığın ebay satıcısının linkini rica edebilir miyim peki🙂

    mughetto

    Mart 16, 2011 at 6:17 pm

  5. >tesekkur ederim mugecim begenmene sevindim, kolyeleri su iki saticidan almistim:http://myworld.ebay.com/iwillrockon2008http://myworld.ebay.com/eorangehill/

    tuguna

    Mart 16, 2011 at 7:10 pm


Bir Cevap Yazın

