tuguna

Just another WordPress.com site

>Little Black Dress and Trenchcoat

with 6 comments

>

Cuma gecesi uzaktan tanidik kategorisine koyabilecegim birilerinin nisani vardi. Hollanda’ya geldigimden beri nedense bir sekilde hicbir nisana dugune gitmemistim. Dolayisiyla “gurbetci” dugunu nasil oluyor tanik olmamistim. Neyse gittik gorduk, gozlemlerimi bir sosyolojik tez konusuna sakliyorum, heba edemem blogda filan😛 Ben giderken her zaman en guvenli secim olan ve gectigimiz gunlerde dolabima katildigini size gosterdigim bu siyah elbiseyi giydim. Uzerine de klasik bir trenckot gecirdim gitti. Siradanim ben biraz galiba:P

Makyaj olarak da yuzume LM fondoten ve Lm kapatici surup bir gun bahsetmeyi umdugum LM pudrayla sabitledim. Yanaklarimda MAC Springsheen allik ve By Candelight Msf var. Gozume Beige-ing shadestick surdukten sonra Satin Taupe, All That Glitters ve Brule farlarla Blacktrack fluidline kullanarak sade sayilabilecek bir makyaj yaptim. Goz makyaji yapinca dudagima bir sey surmeyi pek sevmedigimden sadece lipbalm surup ciktim.

Elbise:C&A
Corap:Penti
Ayakkabi:Nine West
Trench:Koton
Clutch ve Bilezik:H&M
Kolye:Ebay

Written by tuguna

Mart 18, 2011 11:14 pm

today's outfit kategorisinde yayınlandı

6 Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. >çok çok zarif olmuşsun!

    çokoprenses

    Mart 19, 2011 at 6:58 pm

  2. >cok tesekkur ederim🙂

    tuguna

    Mart 19, 2011 at 8:48 pm

  3. >cok hos,cok güzel olmussun.

    BÜTÜ

    Mart 19, 2011 at 9:45 pm

  4. >tesekkur ederim:)

    tuguna

    Mart 19, 2011 at 10:08 pm

  5. >çok şık olmuşsun çok yakışmış

    iremmiss

    Mart 19, 2011 at 10:48 pm

  6. >tesekkur ederim iremmis:)

    tuguna

    Mart 19, 2011 at 11:08 pm


Bir Cevap Yazın

